Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.

Zobrazit detaily Akceptovat

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
JSESSIONID pojistovna.nn.cz Funkční cookie webové aplikace Session HTTP
TS# pojistovna.nn.cz Ukládá stav souhlasu uživatele se soubory cookies pro aktuální doménu. Session HTTP

 

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
_ga nn.cz Používá služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, které se používá k generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web. 2 roky HTTP
_gali nn.cz Používá služba Google Analytics k shromažďování údajů o používání webu Session HTTP
_gat nn.cz Používá služba Google Analytics - Neuchovává žádné informace o uživatelích, jen limituje dotazy posílané na doubleclick.net Session HTTP
_gid nn.cz Používá služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, které se používá k generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web. Session HTTP
s_cc nn.cz Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. Session HTTP
s_fid nn.cz Uloží aktuální verzi aplikace Flash, která je k dispozici v prohlížeči uživatele. 2 roky HTTP
s_sq nn.cz Zaznamenává informace o klikání na stránce. Session HTTP
s_vi ingpojistovna.d3.sc.omtrdc.net Registruje jedinečný identifikátor, který identifikuje zařízení uživatele pro opakování návštěvy. 2 roky HTTP

 

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
0 adform.net neklasifikované 2 roky HTTP
ads/user-lists/# google.com Označí toho, kdo navštívil web nebo dokončil nákup, k potenciálnímu nastavení remarketingové kampaně nebo cílení reklamy. Session HTTP
C adform.net Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. 30 dní HTTP
cid adform.net Optimalizuje zobrazení reklamy na základě kombinace pohybu uživatele a různých nabídek inzerentů pro zobrazování reklam uživatelů. 2 mesiace HTTP
collect google-analytics.com Používá se k odesílání dat do Google Analytics o zařízení a chování návštěvníka. Sleduje návštěvníka přes cíle a marketingové kanály. Session HTTP
GPS youtube.com Zaregistruje na mobilních zařízeních jedinečné ID umožňující sledování na základě zeměpisné polohy GPS. Session HTTP
IDE doubleclick.net Používá společnost Google DoubleClick k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamy inzerenta s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. 2 roky HTTP
r/collect doubleclick.net Používá společnost Google DoubleClick k personalizaci reklam zobrazovaných uživatelům na základě předchozích návštěv na našich webových stránkách Session Pixel
Serving/TrackPoint adform.net Používá společnost Google DoubleClick k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamy inzerenta s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. Session Pixel
test_cookie adform.net Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. Session HTTP
uid adform.net Registruje jedinečné ID uživatele, které rozpoznává prohlížeč uživatele při návštěvě webových stránek, které používají stejnou reklamní síť. Cílem je optimalizovat zobrazování reklam na základě pohybů uživatele a nabídek různých poskytovatelů reklam pro zobrazování reklam uživatelů. Session HTTP
VISITOR_INFO1_LIVE youtube.com Snaží se odhadnout šířku pásma uživatelů na stránkách s integrovanými videi YouTube. 179 dní HTTP
YSC youtube.com Zaregistruje jedinečné ID, které uchovává statistiky o tom, jaké videozáznamy od YouTube uživatel viděl. Session HTTP

 

Neklasifikované cookies jsou cookies, které máme v procesu klasifikování společně s poskytovateli jednotlivých cookies.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
bstat bstat.io neklasifikované 1 rok HTTP
click_storage pojistovna.nn.cz neklasifikované Session HTTP
cookies.js pojistovna.nn.cz neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.globalVisitID nn.cz neklasifikované 3 roky HTTP
genesys.tracker.serverAlias nn.cz neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.visitID nn.cz neklasifikované Session HTTP
GWEROUTEID chat.nn.cz neklasifikované Session HTTP
last_url nn.cz neklasifikované 1 rok HTTP
lng pojistovna.nn.cz neklasifikované 29 dní Pixel
mojeZp pojistovna.nn.cz neklasifikované bez expirace Pixel
s_cm nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
s_cvp_chnl nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
s_dr nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
statBrowserIdNew pojistovna.nn.cz neklasifikované 2 měsíce HTTP

 

Cookies jsou malé textové soubory, které mohou být používány webovými stránkami, aby učinily uživatelský zážitek více efektivní.

Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení.

Tato stránka používá různé typy cookies. Některé cookies jsou umístěny službami třetích stran, které se objevují na našich stránkách.

5 tipů, jak se letos vyhnout podzimním nemocem

16.11.2016

Podzimní chřipky a virózy jsou v plném proudu, ale vy stále doufáte, že se vám tentokrát vyhnou? Doufat bohužel nestačí. Podívejte se, jak můžete posílit svou imunitu, aby se váš organismus podzimním nemocem ubránil.

Babí léto už je definitivně za námi a namísto něj nás každé ráno vítají listopadové mlhy a první mrazíky. Právě v tomto období a počasí je náš organismus nejvíce ohrožen různými bakteriemi a viry a my často končíme v posteli s teplotou, bolestí v krku a rýmou jako trám. Nejlepším způsobem, jak se podzimním virózám a chřipkám vyhnout, je preventivní posilování obranyschopnosti našeho organismu. Jak na to? Máme pro vás několik rad a triků, díky nimž se vám bacily vyhnou velkým obloukem!

1) Vitamíny jsou základ

Se zvýšeným příjmem vitamínů byste měli začít co nejdříve. Rozhodně se nevyplatí čekat až na první příznaky nachlazení. Nemusíte přitom denně sníst kilo citrusů, stačí začít trochu více přemýšlet nad skladbou vašeho jídelníčku.

A jaké konkrétní potraviny imunitu posilují nejvíce? Z ovoce jsou to především citrusové plody a kiwi, které jsou plné vitamínu C. Díky ořechům, luštěninám a listové zelenině dodáte svému tělu zinek, hořčík a vitaminy D a E. Lepší trávení a zažívání budete mít díky kysanému zelí, jogurtům s biokulturami a kysaným mléčným výrobkům. Tyto potraviny vám navíc zajistí i kvalitní střevní mikroflóru, která je pro imunitní systém zásadní.

Vyhýbat byste se neměli ani česneku, který je asi nejsilnějším přírodním antibiotikem, a s bacily si proto poradí levou zadní. Vysoký obsah vitamínů má i zázvor nebo rakytník, z nichž si můžete uvařit výborný čaj s medem a citronem. Dalším velkým pomocníkem v posilování obranyschopnosti je pak hlíva ústřičná, kterou můžete konzumovat v přirozené formě nebo v kapslích jako doplněk stravy.

2) Neodbývejte spánek

V zimních měsících je dostatek spánku ještě důležitější než jindy. Organismus totiž ve spánku nejlépe regeneruje a obnovuje poškozené buňky. Ve spánku naše tělo navíc čerpá energii, díky níž se pak dokáže nemocem lépe ubránit. Pokud spánek dlouhodobě zanedbáváte a jste často unavení, je mnohem více pravděpodobné, že nějakému podzimnímu viru nakonec podlehnete. Každý člověk potřebuje spát jinak dlouhou dobu, ale za ideální se všeobecně považuje šest až osm hodin spánku denně.

3) Hýbejte se, i když je venku zima

V létě je pro většinu z nás pohyb samozřejmou součástí života. Hezké počasí přímo vybízí k výletům, cyklistice nebo běhání. Ale co když už je venku zima a sychravo? To se pak nikomu ven nechce. Přesto bychom ale neměli pohyb kvůli špatnému počasí z našeho života vyškrtnout. Pravidelná fyzická aktivita je totiž pro náš imunitní systém jednou z nejdůležitějších věcí.

Nezáleží na tom, jestli své sportovní aktivity přesunete z přírody do fitness centra, nebo se pořádně obléknete a vyrazíte na procházku ven. Důležité je, abyste se hýbali alespoň 3x týdně po dobu minimálně 60 minut. Nečekejte však, že se vaše imunita zlepší okamžitě. U sportu je velice důležitá pravidelnost a výdrž. Výsledky totiž budou vidět až za několik týdnů.

4) Dodržujte pitný režim

Ačkoli v chladném počasí nemáme takovou žízeň, jako když je venku 30 stupňů, náš organismus potřebuje tekutiny pořád stejně. Díky dostatečnému příjmu tekutin se z našeho organismu odplavují škodlivé látky a naše tělo se tak průběžně čistí.

Dospělý člověk by měl denně vypít 2–3 litry tekutin. Většinu z nich by měla tvořit čistá voda, sladkým limonádám se raději vyhněte, nebo se za chvíli nevejdete do kalhot. V zimních měsících můžete vodu doplnit bylinkovými čaji – třeba jitrocelem, šalvějí nebo výše zmíněným rakytníkem.

5) Vyhýbejte se stresu a relaxujte

Tato rada sice zní jako klišé, ale věřte, že pro lidský organismus je psychická pohoda opravdu důležitá. Jakákoli psychická zátěž totiž oslabuje imunitu. Vystresovaní lidé jsou proto mnohem častěji nemocní – a chřipka rozhodně není ta nejhorší nemoc, kterou může stres způsobit. Nezapomínejte tedy po práci odpočívat a trávit příjemný čas třeba s rodinou nebo přáteli. Domácí relax můžete doplnit aromalampou s eukalyptem nebo borovicí, které ničí bakterie i viry. Zkusit můžete i bylinné parní lázně nebo saunu.

Chcete pro své tělo udělat ještě více? Zkuste otužování!

Už naše prababičky říkaly, že otužování je základem pevného zdraví. Otužování totiž odjakživa patří k oblíbeným a hlavně účinným způsobům, jak podpořit obranyschopnost našeho organismu. Nemá ale cenu jednou za týden si na deset minut stoupnout pod studenou sprchu. Otužování musí být prováděno postupně, po malých krůčcích a hlavně pravidelně. Začít můžete třeba tím, že se budete sprchovat o stupínek studenější vodou a její teplotu postupně dále snižovat. Neměli byste se ale dostat pod 20 °C. Studenou vodou se pak stačí sprchovat zhruba dvě minuty denně.

A jaké triky na zvyšování imunity máte vy? Pochlubte se nám v komentářích.

Přihlásit se k odběru novinek

Nejnovější články

Mohlo by vás zajímat

Otestujte si svoji kondici

Odpovězte na pár jednoduchých otázek a hned zjistíte, jak jste na tom s kondicí.

Spustit test kondice

Jsme tu pro vás!

Uvažujete jak sebe, nebo svou rodinu zabezpečit pro případ nepříznivých situací?
Neváhejte nás kontaktovat!
Rádi vám se vším poradíme a
zodpovíme vaše dotazy.