Plníme i v případě onemocnění koronavirem
Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
Rádi bychom ubezpečili všechny stávající i nové klienty NN Životní pojišťovny N.V., pobočka pro Českou republiku, že naši klienti, kteří jsou odpovídajícím způsobem pojištěni, mají v případě onemocnění koronavirem nárok na pojistné plnění!
Na onemocnění koronavirem, tj. na potvrzení této diagnózy lékařem, se nevztahují žádné výluky. Ze všech sjednaných připojištění, včetně pracovní neschopnosti, hospitalizace nebo vážnějších následků, je tedy při diagnóze onemocnění poskytnuto pojistné plnění.
Naše životní pojištění jsme pro vás dokonce ještě vylepšili! V případě, že máte během povinné 14denní karantény (uvalené dle mimořádného opatření orgánů veřejné moci po dobu nouzového stavu) diagnostikováno onemocnění COVID-19, budeme za datum stanovení diagnózy u připojištění pracovní neschopnosti automaticky považovat už datum zahájení karantény. NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku si vyhrazuje možnost změnit postup v případě změny pravidel mimořádných opatření vydaných orgány veřejné moci.
Nasloucháme vám, a tak víme, co vás zajímá. V závislosti na tom, jaké z našich produktů využíváte, jsme pro vás připravili praktické informace související s koronavirem:
S ohledem na současnou situaci máme sice zavřena všechna obchodní místa, ale i nadále vám rádi pomůžeme alespoň na dálku.
V případě potřeby kontaktujte prosím nejlépe přímo svého poradce.
Dále můžete využít naši klientskou linku 244 090 800, která je vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 18:00. Nebo nám napište e-mail na dotazy@nn.cz.
Na vás záleží