Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.

Zobrazit detaily Akceptovat

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
JSESSIONID pojistovna.nn.cz Funkční cookie webové aplikace Session HTTP
TS# pojistovna.nn.cz Ukládá stav souhlasu uživatele se soubory cookies pro aktuální doménu. Session HTTP

 

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
_ga nn.cz Používá služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, které se používá k generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web. 2 roky HTTP
_gali nn.cz Používá služba Google Analytics k shromažďování údajů o používání webu Session HTTP
_gat nn.cz Používá služba Google Analytics - Neuchovává žádné informace o uživatelích, jen limituje dotazy posílané na doubleclick.net Session HTTP
_gid nn.cz Používá služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, které se používá k generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web. Session HTTP
s_cc nn.cz Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. Session HTTP
s_fid nn.cz Uloží aktuální verzi aplikace Flash, která je k dispozici v prohlížeči uživatele. 2 roky HTTP
s_sq nn.cz Zaznamenává informace o klikání na stránce. Session HTTP
s_vi ingpojistovna.d3.sc.omtrdc.net Registruje jedinečný identifikátor, který identifikuje zařízení uživatele pro opakování návštěvy. 2 roky HTTP

 

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
0 adform.net neklasifikované 2 roky HTTP
ads/user-lists/# google.com Označí toho, kdo navštívil web nebo dokončil nákup, k potenciálnímu nastavení remarketingové kampaně nebo cílení reklamy. Session HTTP
C adform.net Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. 30 dní HTTP
cid adform.net Optimalizuje zobrazení reklamy na základě kombinace pohybu uživatele a různých nabídek inzerentů pro zobrazování reklam uživatelů. 2 mesiace HTTP
collect google-analytics.com Používá se k odesílání dat do Google Analytics o zařízení a chování návštěvníka. Sleduje návštěvníka přes cíle a marketingové kanály. Session HTTP
GPS youtube.com Zaregistruje na mobilních zařízeních jedinečné ID umožňující sledování na základě zeměpisné polohy GPS. Session HTTP
IDE doubleclick.net Používá společnost Google DoubleClick k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamy inzerenta s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. 2 roky HTTP
r/collect doubleclick.net Používá společnost Google DoubleClick k personalizaci reklam zobrazovaných uživatelům na základě předchozích návštěv na našich webových stránkách Session Pixel
Serving/TrackPoint adform.net Používá společnost Google DoubleClick k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamy inzerenta s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. Session Pixel
test_cookie adform.net Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. Session HTTP
uid adform.net Registruje jedinečné ID uživatele, které rozpoznává prohlížeč uživatele při návštěvě webových stránek, které používají stejnou reklamní síť. Cílem je optimalizovat zobrazování reklam na základě pohybů uživatele a nabídek různých poskytovatelů reklam pro zobrazování reklam uživatelů. Session HTTP
VISITOR_INFO1_LIVE youtube.com Snaží se odhadnout šířku pásma uživatelů na stránkách s integrovanými videi YouTube. 179 dní HTTP
YSC youtube.com Zaregistruje jedinečné ID, které uchovává statistiky o tom, jaké videozáznamy od YouTube uživatel viděl. Session HTTP

 

Neklasifikované cookies jsou cookies, které máme v procesu klasifikování společně s poskytovateli jednotlivých cookies.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
bstat bstat.io neklasifikované 1 rok HTTP
click_storage pojistovna.nn.cz neklasifikované Session HTTP
cookies.js pojistovna.nn.cz neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.globalVisitID nn.cz neklasifikované 3 roky HTTP
genesys.tracker.serverAlias nn.cz neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.visitID nn.cz neklasifikované Session HTTP
GWEROUTEID chat.nn.cz neklasifikované Session HTTP
last_url nn.cz neklasifikované 1 rok HTTP
lng pojistovna.nn.cz neklasifikované 29 dní Pixel
mojeZp pojistovna.nn.cz neklasifikované bez expirace Pixel
s_cm nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
s_cvp_chnl nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
s_dr nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
statBrowserIdNew pojistovna.nn.cz neklasifikované 2 měsíce HTTP

 

Cookies jsou malé textové soubory, které mohou být používány webovými stránkami, aby učinily uživatelský zážitek více efektivní.

Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení.

Tato stránka používá různé typy cookies. Některé cookies jsou umístěny službami třetích stran, které se objevují na našich stránkách.

Nebraňte se sportu. Zhubnete a snížíte riziko rakoviny

04.07.2014

O pozitivním vlivu sportu na náš organismus nemůže být pochyb.

Věděli jste však, že dostatečná fyzická aktivita vás může pomoci ochránit i před rakovinou? Nemusíte při tom být žádný olympionik, stačí, když se donutíte intenzivně hýbat alespoň hodinu tři krát v týdnu.

Pohyb je důležitý a zdravý, slýcháme už od dětství ze všech stran. Ale kdo z nás se skutečně donutí aktivně a především pravidelně sportovat? Máme sedavé zaměstnání a večer jsme tak unavení, že stejně skončíme u televize. I když bychom vlastně chtěli něco dělat, chybí nám ta správná motivace. S jedním poměrně pádným argumentem, proč překonat svou nechuť k pohybu, přišli před nedávnem britští vědci. Ti totiž zjistili, že pravidelný pohyb významně přispívá k naší odolnosti proti rakovině. Soustavná fyzická aktivita podle nich může snížit riziko této choroby až o třicet procent. Výše rizika onemocnění je pak úměrné tomu, kolik času týdně pohybu věnujeme. Čím více se budete hýbat, tím lépe pro vaše zdraví. Není důležité, který sport dostane přednost, podstatná je pravidelnost. Pozitivní vliv má jakákoli aktivita, která zrychlí tep a rozhýbe tělo.

Důležitá je pravidelnost

Pokud se jednou týdně dojdeme zničit do posilovny, velkou službu tím svému tělu neprokážeme. Není totiž ani tak důležité, jak moc intenzivně se sportu věnujeme, jako spíš to, jak často jej provozujeme. Pokud tedy nejsme zvyklí na jakoukoliv fyzickou aktivitu, může nám pro začátek postačit i obyčejná rychlá chůze.

Musíme mít ale na paměti, že čím méně intenzivní cvičení je, tím delší dobu mu k dosažení stejných výsledků musíte věnovat. Pokud se tedy rozhodnete začít například běhat, bude vám bohatě stačit půl hodinka pět krát týdně. Pokud s běháním teprve začínáte, můžete z počátku střídat běh s rychlou chůzí a postupně chůzi ubírat a běh přidávat. Pro maximálně efektivní cvičení je pak důležité udržovat si ideální tepovou frekvenci, která se pohybuje mezi 60 a 70 procenty vašeho maxima. Jednoduchou pomůckou k její kontrole je to, že v tomto tepovém pásmu člověk měl být schopen při běhu mluvit.

Dobrá fyzická kondice velice pozitivně ovlivňuje náš celkový stav. Zlepšit ji rozhodně není nic jednoduchého a bet pevné vůle to nedokážeme, ale na druhou stranu výsledky pak stojí za to. Musíme jen skoncovat s výmluvami, proč nemůžeme zrovna dneska cvičit. Pokud se naučíme brát pohyb jako přirozenou součást svého života, máme z půlky vyhráno. A že posilovny stojí moc peněz? Kondičku můžeme zlepšit i procházkami nebo běháním venku anebo například tím, že některé ze svých každodenních sedacích aktivit nahradíme pohybovou alternativou.

Pro začátek můžete zkusit třeba:

  • Chodit po schodech namísto ježdění výtahem
  • Chodit do práce pěšky nebo jezdit na kole namísto autem
  • Dojít ke kolegovu stolu namísto posílání emailu o každé maličkosti
  • Jít večer tancovat do klubu místo sezení u piva
  • Vyměnit dovolenou u moře třeba za horskou turistiku
  • Jít se projít do parku místo sezení s kamarádkou u kávy a dortu nebo s kamarády u piva
  • Jezdit na rotopedu při sledování oblíbeného seriálu nebo sportovního utkání

I takové maličkosti nám mohou pomoci začít tělo postupně navykat na pravidelný pohyb. A pokud naleznete nějaký druh sportu, který vás bude bavit, výsledky na sebe určitě nenechají dlouho čekat. Cvičení totiž není blahodárné jen jako prevence rakoviny, ale pomáhá i snižovat hladinu cholesterolu, krevní tlak, cukrovku a srdeční choroby. Navíc budete mít dobrý pocit, že pro sebe něco děláte, budete se cítit méně unavení a budete mít mnohem lepší náladu.

Přihlásit se k odběru novinek

Nejnovější články

Mohlo by vás zajímat

Otestujte si svoji kondici

Odpovězte na pár jednoduchých otázek a hned zjistíte, jak jste na tom s kondicí.

Spustit test kondice

Jsme tu pro vás!

Uvažujete jak sebe, nebo svou rodinu zabezpečit pro případ nepříznivých situací?
Neváhejte nás kontaktovat!
Rádi vám se vším poradíme a
zodpovíme vaše dotazy.