Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.

Zobrazit detaily Akceptovat

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
JSESSIONID pojistovna.nn.cz Funkční cookie webové aplikace Session HTTP
TS# pojistovna.nn.cz Ukládá stav souhlasu uživatele se soubory cookies pro aktuální doménu. Session HTTP

 

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
_ga nn.cz Používá služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, které se používá k generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web. 2 roky HTTP
_gali nn.cz Používá služba Google Analytics k shromažďování údajů o používání webu Session HTTP
_gat nn.cz Používá služba Google Analytics - Neuchovává žádné informace o uživatelích, jen limituje dotazy posílané na doubleclick.net Session HTTP
_gid nn.cz Používá služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, které se používá k generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web. Session HTTP
s_cc nn.cz Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. Session HTTP
s_fid nn.cz Uloží aktuální verzi aplikace Flash, která je k dispozici v prohlížeči uživatele. 2 roky HTTP
s_sq nn.cz Zaznamenává informace o klikání na stránce. Session HTTP
s_vi ingpojistovna.d3.sc.omtrdc.net Registruje jedinečný identifikátor, který identifikuje zařízení uživatele pro opakování návštěvy. 2 roky HTTP

 

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
0 adform.net neklasifikované 2 roky HTTP
ads/user-lists/# google.com Označí toho, kdo navštívil web nebo dokončil nákup, k potenciálnímu nastavení remarketingové kampaně nebo cílení reklamy. Session HTTP
C adform.net Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. 30 dní HTTP
cid adform.net Optimalizuje zobrazení reklamy na základě kombinace pohybu uživatele a různých nabídek inzerentů pro zobrazování reklam uživatelů. 2 mesiace HTTP
collect google-analytics.com Používá se k odesílání dat do Google Analytics o zařízení a chování návštěvníka. Sleduje návštěvníka přes cíle a marketingové kanály. Session HTTP
GPS youtube.com Zaregistruje na mobilních zařízeních jedinečné ID umožňující sledování na základě zeměpisné polohy GPS. Session HTTP
IDE doubleclick.net Používá společnost Google DoubleClick k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamy inzerenta s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. 2 roky HTTP
r/collect doubleclick.net Používá společnost Google DoubleClick k personalizaci reklam zobrazovaných uživatelům na základě předchozích návštěv na našich webových stránkách Session Pixel
Serving/TrackPoint adform.net Používá společnost Google DoubleClick k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamy inzerenta s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. Session Pixel
test_cookie adform.net Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. Session HTTP
uid adform.net Registruje jedinečné ID uživatele, které rozpoznává prohlížeč uživatele při návštěvě webových stránek, které používají stejnou reklamní síť. Cílem je optimalizovat zobrazování reklam na základě pohybů uživatele a nabídek různých poskytovatelů reklam pro zobrazování reklam uživatelů. Session HTTP
VISITOR_INFO1_LIVE youtube.com Snaží se odhadnout šířku pásma uživatelů na stránkách s integrovanými videi YouTube. 179 dní HTTP
YSC youtube.com Zaregistruje jedinečné ID, které uchovává statistiky o tom, jaké videozáznamy od YouTube uživatel viděl. Session HTTP

 

Neklasifikované cookies jsou cookies, které máme v procesu klasifikování společně s poskytovateli jednotlivých cookies.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
bstat bstat.io neklasifikované 1 rok HTTP
click_storage pojistovna.nn.cz neklasifikované Session HTTP
cookies.js pojistovna.nn.cz neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.globalVisitID nn.cz neklasifikované 3 roky HTTP
genesys.tracker.serverAlias nn.cz neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.visitID nn.cz neklasifikované Session HTTP
GWEROUTEID chat.nn.cz neklasifikované Session HTTP
last_url nn.cz neklasifikované 1 rok HTTP
lng pojistovna.nn.cz neklasifikované 29 dní Pixel
mojeZp pojistovna.nn.cz neklasifikované bez expirace Pixel
s_cm nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
s_cvp_chnl nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
s_dr nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
statBrowserIdNew pojistovna.nn.cz neklasifikované 2 měsíce HTTP

 

Cookies jsou malé textové soubory, které mohou být používány webovými stránkami, aby učinily uživatelský zážitek více efektivní.

Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení.

Tato stránka používá různé typy cookies. Některé cookies jsou umístěny službami třetích stran, které se objevují na našich stránkách.

Ve třetím čtvrtletí vykázala ING základní čistý zisk ve výši 1,043 miliardy eur

  • Čistý zisk ve výši 371 milionů eur byl ovlivněn odpisy nehmotného majetku (goodwill) v USA Pojišťovně 
  • Čistý zisk na akcii dosáhl 10 eurocentů na akcii, bez započtení goodwilllu by dosáhl 23 eurocentům na akcii 
  • Vlastní kapitál se zvýšil o 0,9 miliardy na celkových 42,5 miliardy eur, což představuje návratnost vlastního kapitálu ve výši 11,1 % za devět měsíců roku 2010. 
  • Celkový čistý zisk za devět měsícu roku 2010 narostl na 3,262 miliardy eur v porovnání se ziskem 706 milionů za stejné období roku 2009.

Banka vykázala silný nárůst zisku před zdaněním na 1,513 miliardy eur oproti 250 milionům eur ve třetím čtvrtletí roku 2009

  • Příjmy se ve třetím čtvrtletí zlepšily díky solidním maržím a nižším negativním tržním dopadům a rizikovým nákladům
  • Základní čistý zisk lehce poklesl oproti 1,613 miliardy eur ve druhém čtvrtletí 2010, do něj se ale započítal kapitálový výnos z odprodeje podílu ve společnosti
  • Opravné položky k poskytnutým úvěrům klesly na 374 milionů eur nebo na 45 bazických bodů průměrných rizikových aktiv
  • Ukazatel poměru provozních nákladů k provozním výnosům činí 56,5 % nebo 53,4 %, pokud nezapočítáme odpisy a další tržní dopady
  • Ukazatel jádrového kapitálu (core Tier 1 ratio) stoupl na 9 procent oproti 8,6 procenta na konci června 2010; od prvního ledna byl vytvořen kapitál ve výši 3,9 miliardy eur

Provozní zisk Pojišťovny se významně zlepšil, čistý zisk je negativně ovlivněn změnou předpokladů u důchodů s variabilní složkou.

  • Provozní výsledek se oproti druhému čtvrtletí 2010 zvýšil z 393 na 473 milionů eur. 
  • Investiční marže se zvýšila na 39,8 % v porovnání s třetím kvartálem loňského roku díky nárůstu investičních spreadů v USA a Benelexu 
  • Ukazatel poměru provozních nákladů k provozním výnosům (APE) se díky výraznému nárůstu příjmů zlepšil na 43,4 %. 
  • Kvartální zisk před zdaněním ve výši 18 milionů eur bylnegativně ovlivněn změnou předpokladů u duchodů s variabilní složkou ve výši –356 milionu eur v Japonsku a USA.

Provozní oddělení banky a pojišťovny nabírá rychlost, běží přípravy scénařů pro dvě primární veřejné nabídky akcií („IPO“)

  • Evropské IPO se silnou růstovou pozicí na rozvojových trzích a USA IPO 
  • Na čtvrté čtvrtletí 2010 a první kvartál 2011 jsou naplánované aktivity s cílem sladit účetní zajišťovací postupy USA Pojišťovny s konkurečními společnostmi na americkém trhu 
  • Změny by ve čtvrtém čtvrtletí 2010 v důsledku odložených pořizovacích nákladů vedly ke snížení účetní hodnoty variabilních důchodů o zhruba 1 miliardu eur před zdaněním (700 milionů po zdanění) 
  • ING zkoumá možnosti přechodu k účetnímu modelu reálné hodnoty (fair-value) u rezerv na odkupní hodnotu amerických důchodů s variabilní složkou k prvnímu čtvrtletí roku 2011
  • Oceňování reálnou hodnotou by se k 1. lednu 2011 projevilo korekcí účetní hodnoty o –1 až –1,3 miliardy eur
  • Tyto opatření mají za cíl zlepšit dostatečnost technických rezerv u produktů s variabilní důchodovou složkou, redukovat volatilitu příjmů a zvýšit ziskovost.

PROHLÁŠENÍ GENERÁLNÍHO ŘEDIELE ING GROUP JANA HOMMENA

„Dosáhli jsme značného pokroku v naplnění strategických priorit, a sice vytvoření dvou samostatných společností pro bankovnictví a pojišťovnictví. Provozní oddělení se zrychluje a náklady pro letošní rok jsou nad očekávání nízké. Zatímco možnost jedné primární veřejné nabídky akcií (IPO) zůstává otevřená, připravíme se i na variantu dvou IPO naší pojišťovny: jedné evropské se solidním cashflow kombinovaným se silnou pozicí na rozvíjejících se trzích a jedné separátní americké IPO. Z tohoto důvodu reorganizujeme strukturu managementu ING Pojišťovny a podnikáme kroky, které dostanou zajišťovací operace a účetnictví na srovnatelnou úroveň s americkou konkurencí.“

„Banka ve třetím čtvrtletí opěr vykázala solidní výsledky: čistý zisk před zdaněním činil 1,513 miliardy eur, tedy o 250 milionů eur více než ve třetím čtvrtletí loňského roku, neboť odpisy a další negativní tržní dopady významně poklesly. V porovnání s druhým čtvrtletím výsledky před zdaněním lehce poklesly z 1,613 miliardy eur, hlavně kvůli kapitálovým ziskům v předchozím čtvrtletí. Vzhledem k pokračující ekonomické nejistotě rostly objemy jen zvolna, ale marže u půjček i spořicích produktů zůstaly slušné a čistá úroková marže oproti druhému čtvrtletí povyrostla. Ztráty z půjček nadále klesaly, zvláště ve firemním bankovnictví, přestože rizikové náklady v segmentu malých a středních podniků v Beneluxu zůstávají zvýšené. V porovnání s třetím čtvrtletím roku 2009 byly provozní výdaje výrazně ovlivněny směnnými kurzy a jednorázovými položkami, ale na srovnatelném základě se zvýšily jen o 4,1 procenta kvůli vyšším nákladům na marketing a vybraným investicím do růstových příležitostí a zlepšování systému – nadále totiž investujeme do dlouhodobé budoucnosti banky.“

„Provozní výsledky Pojišťovny vykazují setrvalé zlepšení, a to zejména díky účinku programu „Ambition 2013“. Ve třetím čtvrtletí provozní výsledek dosáhl 473 milionů eur, což představuje zlepšení oproti 393 milionům eur ve třetím čtvrtletí loňského roku a 419 milionům eur v druhém čtvrtletí. Za zlepšením stálo zvýšení investiční marže, o což se zasloužily hlavně reinvestice do cenných papírů s pevným výnosem, jakož i vyšší poplatky a zlepšení v technické marži. Administrativní náklady se zvýšily, zčásti kvůli směnným kurzům, nicméně ukazatel efektivity nákladů se zvýšil. Na základní čistý zisk Pojišťovny měly negativní vliv změny v předpokládaných důchodech s variabilní složkou v Japonsku a USA a do čistého zisku se promítl odpis goodwillu v souvislosti s americkou Pojišťovnou.

V rámci přípravy základního scénáře dvou IPO ING Pojišťovny pracujeme u americké Pojišťovny na realizaci řady změn, které mají zvýšit transparentnost a přivést zajišťovací operace a účetnictví na srovnatelnou úroveň s konkurencí v USA. Očekává se, že tato opatření ve čtvrtém čtvrtletí vyústí v odpis odložených pořizovacích nákladů ve výši cca 1 miliardy eur před zdaněním (700 milionů eur po zdanění). Navíc přechod na účetní model reálné hodnoty u části rezerv na odkupní hodnotu amerických variabilních důchodů se projeví korekcí účetní hodnoty o –1 až –1,3 miliardy eur, což by se k prvnímu lednu 2011 odrazilo na vlastním jmění společnosti. Tyto změny výrazně zlepší přiměřenost rezerv u variabilních důchodů, umožní společnosti se lépe zajistit proti úrokovému riziku a sníží do budoucna volatilitu výnosů. Americký management navíc realizuje program se strategickým zaměřením na životní pojištění a penzijní služby a zároveň sníží od roku 2011 každoroční náklady o 100 milionů eur. Cílem je vytvořit silnou a ziskovou americkou Pojišťovnu, která bude moci učinit IPO, až se zlepší výnosy a tržní podmínky.“