Tiskové zprávy

Vítejte v sekci tiskových zpráv. NN vydává pravidelně tiskové zprávy o hospodářských výsledcích a o všech podstatných událostech uvnitř společnosti.

Představy Čechů o stáří: Prvotní strach střídají sny, které bychom si rádi v důchodu splnili. Budeme na to ale mít?

23.02.2018
Nemoci, finanční nejistota, strach a beznaděj. To jsou slova, která se Čechům nejčastěji vybaví, když pomyslí na stáří nebo důchodový věk. Při delším zamyšlení ale mají také celou řadu snů, které si chtějí v penzi splnit. Málo lidí přitom najde odvahu spočítat si, kolik si na takový důchod potřebují našetřit. Průměrnému Čechovi tak může pro důchod podle jeho představ chybět více než milion korun. To a mnohem víc ukazuje průzkum NN Penzijní společnosti o představách mladé a starší generace Čechů o stáří.
 

NN Group oznamuje výsledky za čtvrté čtvrtletí a rok 2017

21.02.2018
Velký pokrok v integraci a nárůst celoročního provozního výsledku o 29 %
 

Životní pojištění od NN obhájilo vítězství v soutěži Finanční produkt roku

30.01.2018
NN Smart bylo znovu zvoleno nejlepším investičním životním pojištěním na trhu! V sedmém ročníku soutěže „Finparáda.cz – Finanční produkt roku“ obhájilo první místo. Kvalitu produktů sledují po celý rok odborníci společnosti Scott & Rose a pravidelně měří jejich parametry. Úspěch NN ještě posílila další ocenění. NN Život obsadilo druhé místo v kategorii „Rizikové životní pojištění“ a NN Penzijní společnost pak třetí místo v kategorii „Doplňkové penzijní spoření“.
 

Maurick Schellekens bude jmenován generálním ředitelem NN pro Českou republiku a Slovensko

08.01.2018
Maurick Schellekens se k 1. únoru 2018 ujme funkce generálního ředitele NN pro Českou republiku a Slovensko, po získání nezbytných regulatorních souhlasů. Schellekens, který v NN ČR/SR dosud zastával roli výkonného ředitele pro finance, nahradí stávajícího CEO Jiřího Čapka, který NN opouští, aby se mohl věnovat novým kariérním příležitostem.
 

NN Group oznamuje výsledky za třetí čtvrtletí 2017:

27.11.2017
Výborný výkon celé skupiny; kapitálový ukazatel Solvency II na 204 %
 

NN pokračuje v kampani „Život se má žít“ a vybízí veřejnost k zodpovědnému spoření na penzi

31.10.2017
Společnost NN odstartovala 1. října podzimní část své marketingové kampaně „Život se má žít“. Zatímco televizní kampaň pokračuje v podpoře znalosti značky a bude k vidění na kanálech TV Prima a TV Nova do konce listopadu, on-line kampaň si klade za cíl přesvědčit veřejnost o důležitosti dostatečného spoření na penzi. Kampaň poběží na předních mediálních serverech a sociálních sítích až do poloviny prosince.
 

Další ročník série zážitkových běhů NN Night Run startuje v září v Praze

13.09.2017
První závod nové série NN Night Run 2017/2018 odstartuje v sobotu 16. září 2017 v pražské Oboře Hvězda. Generálním partnerem dalšího ročníku zážitkových běhů NN Night Run je opět NN pojišťovna a penzijní společnost. I tentokrát se milovníci sportování mohou hlásit na noční, ale i různé denní běhy, které postupně proběhnou v osmi českých a moravských městech.
 

NN Group oznamuje výsledky za druhé čtvrtletí 2017

22.08.2017
Silný provozní a obchodní výsledek, ukazatel Solvency II 196 %
 

Životnímu pojištění se daří. Rizikové žádají lidé, na investiční více přispívají firmy

10.08.2017
Až na šest vzrostl počet rizik, proti kterým se lidé chtějí pojistit. Ukázal to rok existence rizikového životního pojištění NN Život, které v dubnu 2016 uvedla na trh NN Životní pojišťovna. Prodejům životního pojištění již podle dat NN nedominuje investiční životní pojištění, jako tomu bývalo v minulých letech, ale čistě rizikové pojištění. Potvrdilo se, že lidé žádají od pojištění především krytí závažných životních rizik, zatímco pro zhodnocování prostředků využívají investiční životní pojištění NN Smart, které díky nové regulaci umožňuje vyšší příspěvky od zaměstnavatele.
 

Stipendium na studium v Nizozemsku získali od NN dva čeští studenti

13.07.2017
V rámci programu „NN Future Matters Scholarship“ získají stipendium na magisterské studium v Nizozemsku dva zástupci z České republiky – Tomáš Kučera (23) a Jakub Prošek (23). Ti se ocitli mezi 20 úspěšnými žadateli z celkem deseti zemí Evropy, kteří finance na studium v Nizozemsku získají. Stipendium dosahuje výše 5000 eur a plně jej hradí skupina NN.
 

Speciální prázdninová nabídka NN

29.06.2017
V návaznosti na úspěšnou kampaň z loňského roku NN Životní pojišťovna znovu nasazuje speciální nabídku pro klienty, kteří se chystají během prázdnin na dovolenou autem. V případě, že si sjednají produkty NN Život nebo NN Smart, dostanou v rámci hlavního krytí 1 000 000 Kč navíc v případě smrti úrazem na dálnici. Nově tato nabídka platí i pro cesty mimo území České republiky.
 

Unikátní hra OLÁ zvítězila ve studentské soutěži zaměřené na sociální podnikání

07.06.2017
Vítězný projekt bude bojovat v mezinárodním finále

Druhý ročník soutěže Social Innovation Relay (SIR), kterou pořádají nezisková vzdělávací organizace JA Czech a NN Životní pojišťovna a NN Penzijní společnost, zná svého vítěze.

Tým LAMcuties s hrou OLÁ, svět nevidomých a zdravých dětí si vítězstvím zajistil účast v celosvětovém finále, které proběhne online formou 21. června a zúčastní se jej studenti z 10 zapojených zemí Evropy a Asie. Do projektu se celkem přihlásilo 46 týmů z 21 středních škol z Čech a Moravy, do národního finále se probojovalo deset z nich.
 

České matky na svých dětech nešetří. Měsíčně za ně vydají 5 700 Kč. Nejen rodinám NN nabízí nové služby.

24.05.2017
Čechům podle zjištění NN pojišťovny a penzijní společnosti v životě záleží především na rodině a vztazích. Matky si nejvíce cení zdraví svých nejbližších a o své děti se starají velmi zodpovědně i v rámci finančního zajištění. Na vše potřebné i nepotřebné pro děti vydají dle aktuálního průzkumu NN v průměru 5 700 korun měsíčně, tedy pětinu rodinného rozpočtu, a chtějí jim také spořit, často až do konce studií. Na základě znalosti potřeb a přání Čechů NN připravila celou řadu nových služeb, které umožňují žít život naplno a bez obav – třeba díky asistenčním službám nebo vylepšenému pojištění pro rodiny.
 

NN Group oznamuje výsledky za první čtvrtletí 2017

22.05.2017
Silný provozní výsledek, kapitálový ukazatel Solvency II 238 %
 

NN rozjíždí marketingovou kampaň: Život se má žít!

28.04.2017
Společnost NN odstartuje 1. května novou marketingovou kampaň zaměřenou na zvýšení znalosti značky a propagaci nových asistenčních služeb k životnímu pojištění. Esencí této kampaně je sdělení: „Život se má žít. Nevzdávejte se věcí, které máte rádi.“ NN uvádí na trh řadu produktových vylepšení, která reagují na potřeby a přání klientů. Hlavní cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi.