Tiskové zprávy

Vítejte v sekci tiskových zpráv. NN vydává pravidelně tiskové zprávy o hospodářských výsledcích a o všech podstatných událostech uvnitř společnosti.

Stipendium na studium v Nizozemsku získali od NN dva čeští studenti

13.07.2017
V rámci programu „NN Future Matters Scholarship“ získají stipendium na magisterské studium v Nizozemsku dva zástupci z České republiky – Tomáš Kučera (23) a Jakub Prošek (23). Ti se ocitli mezi 20 úspěšnými žadateli z celkem deseti zemí Evropy, kteří finance na studium v Nizozemsku získají. Stipendium dosahuje výše 5000 eur a plně jej hradí skupina NN.
 

Speciální prázdninová nabídka NN

29.06.2017
V návaznosti na úspěšnou kampaň z loňského roku NN Životní pojišťovna znovu nasazuje speciální nabídku pro klienty, kteří se chystají během prázdnin na dovolenou autem. V případě, že si sjednají produkty NN Život nebo NN Smart, dostanou v rámci hlavního krytí 1 000 000 Kč navíc v případě smrti úrazem na dálnici. Nově tato nabídka platí i pro cesty mimo území České republiky.
 

Unikátní hra OLÁ zvítězila ve studentské soutěži zaměřené na sociální podnikání

07.06.2017
Vítězný projekt bude bojovat v mezinárodním finále

Druhý ročník soutěže Social Innovation Relay (SIR), kterou pořádají nezisková vzdělávací organizace JA Czech a NN Životní pojišťovna a NN Penzijní společnost, zná svého vítěze.

Tým LAMcuties s hrou OLÁ, svět nevidomých a zdravých dětí si vítězstvím zajistil účast v celosvětovém finále, které proběhne online formou 21. června a zúčastní se jej studenti z 10 zapojených zemí Evropy a Asie. Do projektu se celkem přihlásilo 46 týmů z 21 středních škol z Čech a Moravy, do národního finále se probojovalo deset z nich.
 

České matky na svých dětech nešetří. Měsíčně za ně vydají 5 700 Kč. Nejen rodinám NN nabízí nové služby.

24.05.2017
Čechům podle zjištění NN pojišťovny a penzijní společnosti v životě záleží především na rodině a vztazích. Matky si nejvíce cení zdraví svých nejbližších a o své děti se starají velmi zodpovědně i v rámci finančního zajištění. Na vše potřebné i nepotřebné pro děti vydají dle aktuálního průzkumu NN v průměru 5 700 korun měsíčně, tedy pětinu rodinného rozpočtu, a chtějí jim také spořit, často až do konce studií. Na základě znalosti potřeb a přání Čechů NN připravila celou řadu nových služeb, které umožňují žít život naplno a bez obav – třeba díky asistenčním službám nebo vylepšenému pojištění pro rodiny.
 

NN Group oznamuje výsledky za první čtvrtletí 2017

22.05.2017
Silný provozní výsledek, kapitálový ukazatel Solvency II 238 %
 

NN rozjíždí marketingovou kampaň: Život se má žít!

28.04.2017
Společnost NN odstartuje 1. května novou marketingovou kampaň zaměřenou na zvýšení znalosti značky a propagaci nových asistenčních služeb k životnímu pojištění. Esencí této kampaně je sdělení: „Život se má žít. Nevzdávejte se věcí, které máte rádi.“ NN uvádí na trh řadu produktových vylepšení, která reagují na potřeby a přání klientů. Hlavní cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi.
 

NN a JA Czech uspořádaly další ročník Innovation Camp – soutěže pro studenty středních škol

27.04.2017
Ve středu 26. dubna 2017 uspořádaly nezisková vzdělávací organizace JA Czech a NN Životní pojišťovna a NN Penzijní společnost ve spolupráci s Fakultou mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze Innovation Camp 2017. Jeho smyslem bylo umožnit studentům středních škol vyzkoušet si v praxi a ve spolupráci s profesionály ze světa byznysu tzv. měkké dovednosti.
 

NN ve spolupráci se společností Vlocity chystá digitalizaci

11.04.2017
NN pojišťovna a penzijní společnost chystá modernizaci v oblasti nabídky služeb a péče o své klienty. Uzavřela proto dohodu o spolupráci se společností Vlocity, která je předním americkým dodavatelem cloudových a mobilních systémů pro obsluhu klientů. Vývoj nových digitálních klientsky přívětivých řešení pro obchodní zástupce NN bude probíhat na obchodní platformě od Salesforce, která je světovou jedničkou mezi tvůrci systémů pro akvizici a celoživotní péči o zákazníky.
 

Společnost NN patří mezi TOP 5 zaměstnavatelů

07.04.2017
Vysokoškolští studenti zařadili skupinu NN mezi TOP 5 zaměstnavatelů v oborové kategorii Pojišťovnictví. V průzkumu provedeném Asociací studentů a absolventů ve spolupráci s agenturou GfK hlasovalo celkem 10 413 studentů univerzit v Česku pro nejprestižnější zaměstnavatele.
 

NN Penzijní společnost získala ocenění Superbrands 2017

21.03.2017
Obchodní značka NN Penzijní společnost se stala jednou z mála značek působících na českém trhu, které na základě přísných kritérií získaly prestižní ocenění Czech Superbrands 2017. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Databáze všech registrovaných obchodních značek a výsledků společností jsou podkladem pro průzkum veřejného mínění, ve kterém spotřebitelé hlasují pro jednotlivé značky. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands má odborná komise Brand Council.
 

NN vyhlašuje stipendium na magisterské studium v Nizozemsku

14.03.2017
Mladá generace Čechů je světu stále otevřenější a zájem o studijní zahraniční výjezdy se každoročně zvyšuje. Společnost NN jde tomuto trendu naproti a vyhlašuje pro studenty vysokých škol další ročník stipendia na magisterské studium v Nizozemsku.
 

NN Group oznamuje výsledky za 4Q16 a celý rok 2016

21.02.2017
Provozní zisk 4Q16 vzrostl o 13 procent, kapitálový ukazatel Solvency II činí 241 procent
 

Účastnickým fondům NN Penzijní společnosti se v roce 2016 dařilo

20.02.2017
Češi, kteří si zvolili pro spoření na penzi NN, se mohou kromě příslušené státní podpory a daňových úlev za loňský rok těšit také ze zhodnocení vložených peněz. Všechny účastnické fondy NN Penzijní společnosti dosáhly v roce 2016 pozitivního výsledku. NN Růstový účastnický fond se stal druhým nejvýkonnějším účastnickým fondem na českém trhu, díky silné akciové složce dosáhl +9,35% zhodnocení za rok 2016.
 

Životní pojištění od NN zvítězilo v soutěži Finanční produkt roku 2016

24.01.2017
NN Životní pojišťovna excelovala v soutěži „Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2016“, a to hned ve dvou kategoriích. Životní pojištění NN Smart se umístilo na 1. místě v kategorii „Investiční životní pojištění“ a rizikové životní pojištění NN Život na 2. místě v kategorii „Rizikové životní pojištění“. Výsledky 6. ročníku soutěže určili odborníci společnosti Scott & Rose, kteří kvalitu produktů sledují celý rok a pravidelně měří jejich parametry.
 

NN spolupracuje s MONETA Money Bank. Lidé si na pobočkách sjednají pojištění i spoření na penzi

13.12.2016
NN pojišťovna a penzijní společnost uzavřela strategické partnerství s MONETA Money Bank, která svým klientům nabízí rizikové životní pojištění NN Život a doplňkové penzijní spoření od NN. Společnosti tak navazují na úspěšnou předchozí spolupráci z let minulých a během prvních týdnů letošního partnerství hlásí již první stovky uzavřených smluv.