Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.

Zobrazit detaily Akceptovat

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
JSESSIONID pojistovna.nn.cz Funkční cookie webové aplikace Session HTTP
TS# pojistovna.nn.cz Ukládá stav souhlasu uživatele se soubory cookies pro aktuální doménu. Session HTTP

 

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
_ga nn.cz Používá služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, které se používá k generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web. 2 roky HTTP
_gali nn.cz Používá služba Google Analytics k shromažďování údajů o používání webu Session HTTP
_gat nn.cz Používá služba Google Analytics - Neuchovává žádné informace o uživatelích, jen limituje dotazy posílané na doubleclick.net Session HTTP
_gid nn.cz Používá služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, které se používá k generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web. Session HTTP
s_cc nn.cz Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. Session HTTP
s_fid nn.cz Uloží aktuální verzi aplikace Flash, která je k dispozici v prohlížeči uživatele. 2 roky HTTP
s_sq nn.cz Zaznamenává informace o klikání na stránce. Session HTTP
s_vi ingpojistovna.d3.sc.omtrdc.net Registruje jedinečný identifikátor, který identifikuje zařízení uživatele pro opakování návštěvy. 2 roky HTTP

 

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
0 adform.net neklasifikované 2 roky HTTP
ads/user-lists/# google.com Označí toho, kdo navštívil web nebo dokončil nákup, k potenciálnímu nastavení remarketingové kampaně nebo cílení reklamy. Session HTTP
C adform.net Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. 30 dní HTTP
cid adform.net Optimalizuje zobrazení reklamy na základě kombinace pohybu uživatele a různých nabídek inzerentů pro zobrazování reklam uživatelů. 2 mesiace HTTP
collect google-analytics.com Používá se k odesílání dat do Google Analytics o zařízení a chování návštěvníka. Sleduje návštěvníka přes cíle a marketingové kanály. Session HTTP
GPS youtube.com Zaregistruje na mobilních zařízeních jedinečné ID umožňující sledování na základě zeměpisné polohy GPS. Session HTTP
IDE doubleclick.net Používá společnost Google DoubleClick k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamy inzerenta s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. 2 roky HTTP
r/collect doubleclick.net Používá společnost Google DoubleClick k personalizaci reklam zobrazovaných uživatelům na základě předchozích návštěv na našich webových stránkách Session Pixel
Serving/TrackPoint adform.net Používá společnost Google DoubleClick k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamy inzerenta s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. Session Pixel
test_cookie adform.net Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. Session HTTP
uid adform.net Registruje jedinečné ID uživatele, které rozpoznává prohlížeč uživatele při návštěvě webových stránek, které používají stejnou reklamní síť. Cílem je optimalizovat zobrazování reklam na základě pohybů uživatele a nabídek různých poskytovatelů reklam pro zobrazování reklam uživatelů. Session HTTP
VISITOR_INFO1_LIVE youtube.com Snaží se odhadnout šířku pásma uživatelů na stránkách s integrovanými videi YouTube. 179 dní HTTP
YSC youtube.com Zaregistruje jedinečné ID, které uchovává statistiky o tom, jaké videozáznamy od YouTube uživatel viděl. Session HTTP

 

Neklasifikované cookies jsou cookies, které máme v procesu klasifikování společně s poskytovateli jednotlivých cookies.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
bstat bstat.io neklasifikované 1 rok HTTP
click_storage pojistovna.nn.cz neklasifikované Session HTTP
cookies.js pojistovna.nn.cz neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.globalVisitID nn.cz neklasifikované 3 roky HTTP
genesys.tracker.serverAlias nn.cz neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.visitID nn.cz neklasifikované Session HTTP
GWEROUTEID chat.nn.cz neklasifikované Session HTTP
last_url nn.cz neklasifikované 1 rok HTTP
lng pojistovna.nn.cz neklasifikované 29 dní Pixel
mojeZp pojistovna.nn.cz neklasifikované bez expirace Pixel
s_cm nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
s_cvp_chnl nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
s_dr nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
statBrowserIdNew pojistovna.nn.cz neklasifikované 2 měsíce HTTP

 

Cookies jsou malé textové soubory, které mohou být používány webovými stránkami, aby učinily uživatelský zážitek více efektivní.

Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení.

Tato stránka používá různé typy cookies. Některé cookies jsou umístěny službami třetích stran, které se objevují na našich stránkách.

Ambicí NN je být mezi třemi nejlepšími životními pojišťovnami na trhu

Jiří Čapek, generální ředitel NN ČR/SR, a Kateřina Štěrbová, členka představenstva NN zodpovědná za marketing a produktový vývoj, představili na pracovní snídani NN se zástupci médií vizi společnosti, právě probíhající jarní mediální kampaň, nové rizikové životní pojištění NN Život, ale i výsledky unikátního průzkumu Cena života. Hlavním tématem setkání byl návrat pojišťovnictví ke své podstatě, kterou je krytí rizik, tedy finanční zajištění pro případ nenadálých životních situací.    

Návrat ke kořenům
Jiří Čapek, který se role generálního ředitele NN ujal na podzim loňského roku, představil novinářům výzvy i příležitosti, jež v současné době skýtá český trh v oblasti životního pojištění a zajištění na stáří. Největší úskalí vidí Jiří Čapek v nízké propojištěnosti Čechů, kterou charakterizují především nedostatečné pojistné částky – ty by měly dle odborníků ideálně odpovídat tří- až pětinásobku ročního příjmu. Zatímco Evropané utrácejí za pojištění života průměrně okolo čtyř procent hrubého domácího produktu, Češi jen 1,6 procenta. „Prostor pro růst je v Česku obrovský. Hůře než my jsou na tom v propojištěnosti se svými 1,3 procenta už jen Poláci a Slováci,“ okomentoval situaci na trhu životního pojištění Jiří Čapek. Právě tento prostor pro růst by generální ředitel NN rád v následujících letech využil a zvýšil tržní podíl společnosti na 15 procent. Ambicí společnosti je být mezi třemi nejlepšími životními pojišťovnami na trhu.  

Pozitivně vnímá Jiří Čapek návrat pojišťovnictví ke své podstatě, tedy finančnímu zajištění pro případ nenadálých životních situací. „Musíme si přestat hrát na investiční domy a vrátit se k tomu, co dělá pojišťovnu pojišťovnou. Naší specializací je krytí rizik. Dlouhodobý výpadek příjmu v důsledku vážné nemoci či úrazu s trvalými následky může do tíživé finanční situace dostat kohokoli. Naším úkolem je pomáhat lidem takovým případným existenčním problémům předcházet. Právě na to se chceme zaměřit,“ dodal ke směřování NN Jiří Čapek.    

Jarní mediální kampaň
Kateřina Štěrbová, jež převzala útvar marketingu a produktového vývoje NN v dubnu loňského roku, představila médiím právě probíhající mediální kampaň a nové rizikové životní pojištění NN Život, které společnost uvedla na trh na začátku dubna. Nový produkt odpovídá trendům, o nichž mluvil Jiří Čapek, a staví čistě na krytí životních rizik; neobsahuje rezervotvornou složku. Pojištění je tak jednodušší a cenově dostupnější (už od 300 korun měsíčně). „Velkou předností je flexibilita tohoto produktu a široké pojistné krytí. Klienti mohou skladbu pojištěných rizik v průběhu smlouvy měnit dle svých aktuálních potřeb, a to bezplatně. V případě smrti úrazem při dopravní nehodě navyšujeme pojistné plnění o 500 tisíc korun,“ okomentovala parametry pojištění NN Život Kateřina Štěrbová.

Průzkum Cena života
Poslední část setkání s NN byla věnována výsledkům unikátního on-line průzkumu, v němž NN mapovala, na čem Čechům v životě opravdu záleží. Slogan „Na čem vám v životě opravdu záleží“ je totiž motivem nejen právě probíhající mediální kampaně, ale také dlouhodobého projektu Cena života, který NN chystá ve spolupráci s renomovanými odborníky z oblasti českého soudnictví, lékařství či sociologie. Jak už název projektu napovídá, jednou z otázek, která byla respondentům průzkumu položena, bylo i „Jakou cenu má podle vás jeden lidský život?“. Na tuto složitou a citlivou otázku největší skupina respondentů nedokázala odpovědět; ti, kteří se o to pokusili, volili nejvyšší kategorii, a to více než 30 milionů korun. Kromě prvních výsledků průzkumu představitelé NN více podrobností k projektu zatím neprozradili. Jeho představení veřejnosti je plánované na konec června.