Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.

Zobrazit detaily Akceptovat

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
JSESSIONID pojistovna.nn.cz Funkční cookie webové aplikace Session HTTP
TS# pojistovna.nn.cz Ukládá stav souhlasu uživatele se soubory cookies pro aktuální doménu. Session HTTP

 

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
_ga nn.cz Používá služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, které se používá k generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web. 2 roky HTTP
_gali nn.cz Používá služba Google Analytics k shromažďování údajů o používání webu Session HTTP
_gat nn.cz Používá služba Google Analytics - Neuchovává žádné informace o uživatelích, jen limituje dotazy posílané na doubleclick.net Session HTTP
_gid nn.cz Používá služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, které se používá k generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web. Session HTTP
s_cc nn.cz Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. Session HTTP
s_fid nn.cz Uloží aktuální verzi aplikace Flash, která je k dispozici v prohlížeči uživatele. 2 roky HTTP
s_sq nn.cz Zaznamenává informace o klikání na stránce. Session HTTP
s_vi ingpojistovna.d3.sc.omtrdc.net Registruje jedinečný identifikátor, který identifikuje zařízení uživatele pro opakování návštěvy. 2 roky HTTP

 

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
0 adform.net neklasifikované 2 roky HTTP
ads/user-lists/# google.com Označí toho, kdo navštívil web nebo dokončil nákup, k potenciálnímu nastavení remarketingové kampaně nebo cílení reklamy. Session HTTP
C adform.net Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. 30 dní HTTP
cid adform.net Optimalizuje zobrazení reklamy na základě kombinace pohybu uživatele a různých nabídek inzerentů pro zobrazování reklam uživatelů. 2 mesiace HTTP
collect google-analytics.com Používá se k odesílání dat do Google Analytics o zařízení a chování návštěvníka. Sleduje návštěvníka přes cíle a marketingové kanály. Session HTTP
GPS youtube.com Zaregistruje na mobilních zařízeních jedinečné ID umožňující sledování na základě zeměpisné polohy GPS. Session HTTP
IDE doubleclick.net Používá společnost Google DoubleClick k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamy inzerenta s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. 2 roky HTTP
r/collect doubleclick.net Používá společnost Google DoubleClick k personalizaci reklam zobrazovaných uživatelům na základě předchozích návštěv na našich webových stránkách Session Pixel
Serving/TrackPoint adform.net Používá společnost Google DoubleClick k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamy inzerenta s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. Session Pixel
test_cookie adform.net Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. Session HTTP
uid adform.net Registruje jedinečné ID uživatele, které rozpoznává prohlížeč uživatele při návštěvě webových stránek, které používají stejnou reklamní síť. Cílem je optimalizovat zobrazování reklam na základě pohybů uživatele a nabídek různých poskytovatelů reklam pro zobrazování reklam uživatelů. Session HTTP
VISITOR_INFO1_LIVE youtube.com Snaží se odhadnout šířku pásma uživatelů na stránkách s integrovanými videi YouTube. 179 dní HTTP
YSC youtube.com Zaregistruje jedinečné ID, které uchovává statistiky o tom, jaké videozáznamy od YouTube uživatel viděl. Session HTTP

 

Neklasifikované cookies jsou cookies, které máme v procesu klasifikování společně s poskytovateli jednotlivých cookies.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
bstat bstat.io neklasifikované 1 rok HTTP
click_storage pojistovna.nn.cz neklasifikované Session HTTP
cookies.js pojistovna.nn.cz neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.globalVisitID nn.cz neklasifikované 3 roky HTTP
genesys.tracker.serverAlias nn.cz neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.visitID nn.cz neklasifikované Session HTTP
GWEROUTEID chat.nn.cz neklasifikované Session HTTP
last_url nn.cz neklasifikované 1 rok HTTP
lng pojistovna.nn.cz neklasifikované 29 dní Pixel
mojeZp pojistovna.nn.cz neklasifikované bez expirace Pixel
s_cm nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
s_cvp_chnl nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
s_dr nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
statBrowserIdNew pojistovna.nn.cz neklasifikované 2 měsíce HTTP

 

Cookies jsou malé textové soubory, které mohou být používány webovými stránkami, aby učinily uživatelský zážitek více efektivní.

Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení.

Tato stránka používá různé typy cookies. Některé cookies jsou umístěny službami třetích stran, které se objevují na našich stránkách.

V druhém čtvrtletí vykázala ING základní čistý zisk ve výši 1,202 miliardy eur

  • Čistý zisk stoupl na 1,09 miliardy eur oproti 71 milionům eur v druhém čtvrtletí loňského roku
  • Odprodeje a zvláštní položky činily za druhé čtvrtletí -112 milionů eur
  • Čistý zisk na akcii se zvýšil na 29 eurocentů na akcii oproti třem eurocentům v druhém čtvrtletí loňského roku
  • Ukazatel návratnosti vlastního jmění se v prvním pololetí roku 2010 zvýšil na 11,7 %
  • Čistý základní zisk za první pololetí se zvýšil na 2,22 miliardy eur oproti ztrátě 23 milionů v prvním pololetí roku 2009

Banka vykázala v druhém čtvrtletí základní zisk před zdaněním 1,613 miliardy eur oproti ztrátě 186 milionů eur v druhém čtvrtletí roku 2009 a zisku 1,278 miliardy v prvním čtvrtletí 2010

  • Příjmy se nadále zlepšují díky nárůstu objemů se solidními maržemi a nižším negativním tržním dopadům
  • Ukazatel poměru provozních nákladů k provozním výnosům se zlepšil na 52,6 %, a tím se přiblížil našemu cíli 50 % v roce 2013
  • Opravné položky k poskytnutým úvěrům klesly na 465 milionů eur, nebo na 55 bazických bodů průměrných rizikových aktiv
  • Objemy rostou: svěřená aktiva vzrostla na 13,6 miliardy eur, objem poskytnutých hypoték na 6,1 miliardy eur, půjčky středně velkým a malým firmám o 2,4 miliardy eur

Pojišťovna vykázala v druhém čtvrtletí základní ztrátu před zdaněním ve výši 115 milionů eur, oproti zisku 242 milionů eur v druhém čtvrtletí loňského roku a 269 milionů eur v prvním čtvrtletí roku 2010

  • Provozní výsledek se oproti prvnímu čtvrtletí 2010 lehce zvýšil, ale ve srovnání s druhým čtvrtletím loňského roku klesl z 482 milionů eur na 419 milionů eur
  • Na základním výsledku se v USA podepsaly odblokované odložené pořizovací náklady na pojištění ve výši 521 milionů eur, hlavně v uzavřeném byznysu (tzv.close bloc), kdy akciové trhy klesaly
  • Prodej pojištění se zejména díky Asii, USA a Latinské Americe zvýšil o 22,2 procenta (očištěno o dopad směnných kurzů a uzavřené byznysy

Vlastní jmění stouplo o 3,4 miliardy eur na 41,6 miliardy, neboli na 11,02 eura na akcii

  • Ukazatel jádrového kapitálu banky (core Tier 1 ratio) stoupl na 8,6 %, což je vysoko nad cílem 7,5 %
  • Ukazatel solventnosti i podle Směrnice pro pojišťovnické skupiny se zlepšil na 267 %
  • Zadluženost vlastního jmění ING Group se zlepšila na 11,3 % a ukazatel FiCo se zvýšil na 167 %
  • ING za první pololetí roku 2010 nevyplatí prozatímní dividendu

PROHLÁŠENÍ PŘEDSEDY SPOLEČNOSTI

„ING v druhém čtvrtletí navázala na dobré výsledky prvního čtvrtletí, obzvláště v bankovnictví, kdy tempo hospodářského růstu vzrostlo a podmínky na trhu se dále zlepšily,“ prohlásil Jan Hommen, generální ředitel ING Group. „V druhém čtvrtletí se základní čistý zisk Skupiny zvýšil na 1,202 miliardy eur, což představuje nárůst oproti loňským 212 milionům eur, kdy byly trhy volatilnější. Základní zisk v porovnání se silným prvním čtvrtletím rovněž rostl, konkrétně o 18 % z 1,018 miliardy eur, a to i přes obavy o hospodářské oživení v eurozóně, které v tom čtvrtletí dominovaly trhům.

Obavy ze suverénních dluhů a recese typu W významně ovlivnily mezibankovní trhy v eurozóně, stejně jako akciové trhy po celém světě. Prudký pokles akciových trhů v tomto čtvrtletí velmi negativně ovlivnil výsledky naší pobočky v USA. Banka ovšem nadále těžila ze své silné likvidity a finančního profilu, kdy byl nárůst půjček financován čistě klientskými vklady a splácení dlouhodobé půjčky bylo za tento rok již uzavřeno.

Banka výrazně přispěla k nárůstu příjmů skupiny, neboť její výrazný obchodní růst pokračoval a negativní tržní dopady nadále klesaly. Úrokový výnos zůstal stabilní, neboť marže na vkladech a půjčkách zůstaly „zdravé“ a objemy rostly, čímž se vyvážil malý pokles na finančních trzích. Opravné položky k poskytnutým úvěrům se nadále snižovaly, protože se realitní trh v USA stabilizoval a ve firemním bankovnictví se tvořily nižší rezervy na nedobytné pohledávky. Avšak rizikové náklady v Beneluxu v segmentu středních a menších firem zůstávají velké, což plyne z tamější stále slabé hospodářské situace. Efektivita banky se po výrazném loňském snižování nákladů dále zvýšila, a ukazatel poměru provozních nákladů k provozním výnosům klesl na 52, 6 %, čímž se přiblížil cíli 50 % stanovenému na rok 2013.

Kroky, které jsme v posledních šesti čtvrtletích podnikli k posílení bilanční sumy, snížily naši zranitelnost vůči tržním otřesům. ING Bank minulý měsíc pohodlně prošla zátěžovým testem Evropské unie a nás potěšilo, že větší transparentnost finančnictví podle všeho pomohla stabilizovat trhy a obnovit důvěru v tento sektor. Rovněž vítáme jasnější vyjádření kolem změn v Basileji III. Banka je se svou zdravou likviditou a rozvrstvenými zdroji financování na toto nové regulační prostředí dobře připravena.

Pokles na akciových trzích se podepsal na základních výsledcích Pojišťovny, obzvláště na uzavřeném byzbysu (bloku) v USA, ale provozní zisk Pojišťovny se oproti prvnímu čtvrtletí lehce zvýšil. V porovnání s druhým čtvrtletím loňského roku byly provozní výsledky nižší, neboť investiční marže zůstávaly vzhledem k nízkým úrokovým mírám pod tlakem. Administrativní náklady se zvýšily, z části vzhledem k investicím na podporu růstových iniciativ a programů na zlepšení podnikání. Prodej pojištění setrvale rostl a po očištění o dopad směnných kurzů a uzavřené bloky v Japonsku a USA činil nárůst 22,2 procenta.

Náš firemní růst v druhém čtvrtletí svědčí o oddanosti našich zaměstnanců a odolnosti naší banky i pojišťovny v období ekonomické nejistoty, kdy se snažíme zlepšit služby klientům a vycházet zákazníkům maximálně vstříc. Po loňském výrazném snížení nákladů se nyní soustředíme na dosahování skvělých provozních výsledků, abychom si jak u banky, tak pojišťovny zajistili udržitelnou nákladovou výhodu.

Nadále pracujeme na provozním oddělení naší banky a pojišťovny. Cílem je, aby do konce roku již mohly fungovat samostatně. V druhém čtvrtletí jsme v tomto ohledu dosáhli značného pokroku. V současné době máme po celém světě na 1100 projektů, náklady oddělení banky od pojišťovny se na rok 2010 odhadují na 110-150 milionů eur, z čehož bylo 30 milionů eur utraceno v prvním pololetí. Zároveň pracujeme na zlepšení výkonnosti naší pojišťovny a připravujeme si jednotlivé varianty odprodeje, abychom byli připraveni jednat, až budou tržní podmínky příznivé.“