Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
Zajímá vašeho zaměstnavatele, jak se v práci cítíte? Dlouhodobě úspěšné firmy se bez průzkumů spokojenosti neobejdou.
V NN se zpětné vazby nebojíme a pravidelně si o ni našim zaměstnancům říkáme. Pomáhá nejvyššímu vedení, jednotlivým manažerům i jejich týmům k vzájemnému vyladění, vyjasňuje nedorozumění a dělá z práce otevřené prostředí, kde se lidé nebojí sdílet své názory a nápady.
Péče o zaměstnance je dnes kvůli nedostatku kvalitních kandidátů mnohem důležitější než před lety. Ve firmách, které se zajímají a dají na názory svých zaměstnanců, panuje spokojenější atmosféra a lépe se daří neustálým inovacím.
Získaná data nejen zmapují náladu ve firmě a identifikují, čeho si zaměstnanci na své práci cení, ale také odhalí, co snižuje jejich spokojenost a jakým oblastem je tudíž potřeba věnovat větší pozornost. Analýza výsledků a následná práce s těmito daty posiluje firemní kulturu, snižuje fluktuaci zaměstnanců a zatraktivňuje zaměstnavatele v očích uchazečů o práci.
V NN jsme přesvědčeni, že klíčem k úspěchu jsou loajální zaměstnanci, kteří přicházejí s vlastními nápady a nejsou lhostejní vůči tomu, co se děje uvnitř naší společnosti. Vsadili jsme proto na otevřenou komunikaci a důvěru, a toto rozhodnutí se nám vyplácí.
Celofiremní průzkum u nás probíhá dvakrát do roka a obsahuje asi 40 otázek, které jsou rozřazené do několika kategorií. Ptáme se třeba na to, v čem si podle našich lidí vedeme dobře, na co bychom se měli naopak zaměřit, jaké jsou uvnitř naší společnosti vztahy, jestli všichni vědí a chápou, jaké je směřování NN do budoucna a jestli děláme maximum pro naše klienty. A v posledních letech se ptáme třeba i na fungování v tzv. hybridního pracovního prostředí.
Vše měříme dle tzv. eNPS skóre. Zkrátka nás zajímá, jak by naši zaměstnanci odpověděli, pokud by se jich někdo blízký zeptal, jestli mu mohou práci v NN doporučit. Pravidelně tedy měříme a v čase sledujeme počty zaměstnanců, kteří vnímají svého zaměstnavatele pozitivně (tzv. fanoušci), neutrálně a negativně (tzv. kritici).
Kompletní přehled výsledků, ve kterém se dá filtrovat dle jednotlivých oblastí nebo tématu otázek, vždy zveřejňujeme na intranetu. Zaměstnanci si tak mohou ověřit, že jejich hlas nezapadl a že před nimi nic neskrýváme. Všechna data i komentáře jsou striktně anonymní. Pokud kolegyně nebo kolega svůj příspěvek sami nepodepíšou, nemáme možnost zjistit, kdo je jeho autorem.
Rozhodnutí transparentně sdílet výsledky (navíc vždy v porovnání se skóre, kterého jsme dosáhli v předchozím období) rozhodně nelitujeme. Přineslo nám výrazně vyšší procento návratnosti vyplněných dotazníků, větší počet komentářů u každé kategorie otázek i průběžně stoupající hodnotu zaměstnanecké spokojenosti. Dnes na jednoho interního kritika, který práci v NN rozhodně nedoporučuje, připadá 16 zaměstnanců, kteří by práci u nás svým známým rozhodně doporučili.
Bez zpětné vazby není růst. Pokud vaše firma nevěnuje spokojenosti svých zaměstnanců dostatečnou pozornost, jen stěží se jí povede přilákat a dlouhodobě udržet odborníky a nadšence, kteří ji skutečně obohatí a přinesou zisk. Šanci na zajímavý kariérní a profesní růst vám spíš nabídnou společnosti, které o svou firemní kulturu pečují. V nich se s větší pravděpodobností budete učit od těch nejlepších a posouvat směrem, který jste si vytyčili.
Zajímá vás, jaké pozice jsou u nás momentálně k dispozici? Podívejte se na naše kariérní stránky.
31.01.2024
Zadejte svoji emailovou adresu a nechte se pravidelně informovat o nových článcích na našem webu.
blog šárky sudové banner custom width banner on mobile blog:esg blog:obyčejní hrdinové doplňkové penzijní spoření děti investice jaro jídlo kampaň léto motivace mýty night run nn online penze podzim pojištění pojišťovna prevence a zdraví připojištění příběhy příběhy ženy rakovina rady rakovina ženy riziko rizikové životní pojištění slavné osobnosti služby sport spoření svátek video vlastina svátková vzdělávání zajímavosti zima zobrazit_v_penzijnim_sporeni závažná onemocnění úraz ženy životní pojištění životní styl
Zadejte svoji emailovou adresu a nechte se pravidelně informovat o nových článcích na našem webu.