Přeskočit na: Obsah

Pečujte o své zdraví s aplikací Plus Care

Mobilní asistent pro zdravý život

  • Připomene preventivní lékařskou prohlídku.
  • Vyhledá lékaře, kterého potřebujete.
  • Ukáže aktuální benefity vaší zdravotní pojišťovny.
  • Podpoří aktivní přístup ke zdraví.
  • Klietnům NN navíc nabídne speciální výhody.

Chci vyzkoušet aplikaci

Jak vám Plus Care a NN pomohou?

Díky Plus Care máte své zdraví vždy po ruce a vše najdete na jednom místě. Plus Care je mobilní aplikace, která podpoří aktivní přístup ke zdraví – vyhledá lékaře, napoví vám v prevenci, ukáže aktuální benefity vaší zdravotní pojišťovny nebo vás zařadí do pohybové soutěže.

Klienti NN získávají rozšířené prémiové funkce

Slevy na Pilulka.cz a u dalších partnerů (sekce Benefity).

Vstup do klientského portálu MojeNN.

Připomenutí výroční schůzky s poradcem.

Jak získat Plus Care?

*Jako klient NN můžete o aktivační kód požádat i naše kontaktní centrum.

Podpora lepšího zdraví a životní pohody

Lidé se postupně učí správně se o sebe starat – déle spíme, lépe jíme a myslíme i na pravidelný pohyb. Přesto téměř třetina Čechů nechodí ani jednou za rok na preventivní zdravotní prohlídku. Proč se vyplatí nezapomínat na prevenci?

  • Zachraňuje životy díky předcházení rozvoje i vzniku nemocí.
  • Preventivní prohlídky hradí zdravotní pojišťovna.
  • Dodá psychickou pohodu a nasměruje k lepší péči o zdraví.
  • Ušetří peníze v rámci programu NN Fit.
  • Zachraňuje životy díky předcházení rozvoje i vzniku nemocí.
  • Preventivní prohlídky hradí zdravotní pojišťovna.
  • Dodá psychickou pohodu a nasměruje k lepší péči o zdraví.
  • Ušetří peníze v rámci programu NN Fit.

Nejčastější otázky a odpovědi uživatelů aplikace Plus Care

Jak se přihlásit do krokové soutěže?
  1. Stáhněte si aplikaci Plus Care přes Apple Store nebo Google Play.
  2. Do „Profilu“ aplikace zadejte svůj email. Ten následně potvrďte ve své emailové schránce.
  3. *Google Fit: Pokud má uživatel Google Fit účet, je nutné, aby do Plus Care zadal svůj email, který má propojený s Google Fit, a poté ještě svůj firemní email (pro zapojení do výzvy).
  4. Vraťte se zpátky do aplikace a v „Profilu“ vyplňte obdržený kód členství.
  5. Připojte zdroj měřených kroků (více o propojení čtěte v následující otázce).
  6. Vyplňte zbytek Profilu a své lékaře (vizte následující bod).
  7. V dolní liště klikněte na sekci „Lékaři“ a pomocí tlačítka „Vybrat“ si najděte svého nebo nového lékaře primární péče.
  8. Pravidelně otevírejte aplikaci.
Jak propojit Plus Care se zdrojem kroků?

iOS: Po stažení aplikace Plus Care jděte v aplikaci na kartu „Zdraví“. Potvrďte aplikaci sběr dat z nativní aplikace Zdraví (od Apple). Poté si otevřete Nastavení telefonu a klikněte na aplikaci Zdraví. Jděte na "Přístup k datům a zařízení", kde vyberte Plus Care a povolte aplikaci sbírat data z aplikace Zdraví.
*Pokud chcete použít jakýkoliv jiný zdroj dat jako třeba chytré hodinky, je třeba propojit aplikaci hodinek s Apple Health a tu pak s Plus Care.

Android: Propojení aplikace Plus Care na AND zařízení probíhá nejčastěji přes Google Fit, Withings, Fitbit nebo Garmin. V aplikaci Plus Care si vyberte jeden z těchto zdrojů na přehledu „Zdraví“. Pokud se vám ani v tomto případě nenačítají kroky, je třeba v nastavení Google Fit, Withings, Fitbit nebo Garmin účtu udělit přístup, a to přes "Správu propojených aplikací".
*Pokud chcete použít jakýkoliv jiný zdroj dat než ten, který vám Plus Care nabízí, je třeba spárovat aplikaci vámi zvoleného zdroje s Google Fit a tu pak s Plus Care.

Příklad: jak propojíte Plus Care s Amazfit/Zepp?

  • Otevřete aplikaci Amazfit, klikněte na Profil, poté na Přidat účet.
  • Zvolte synchronizaci se službou Google Fit nebo Apple Health.
  • Potvrďte službu Google Fit a Schválit potřebná povolení.

Po těchto krocích bude aplikace propojená s Google Fit. Následně stačí jako zdroj dat v Plus Care zvolit právě Google Fit.

Nesedí mi kroky aplikaci v zapojeném zdroji dat, co s tím?

Plus Care přebírá hodnoty kroků z aplikace, na kterou je napojena - ať už je to Google Fit, Apple Health, Garmin, Fitbit  nebo Withings. Občas může docházet ke zpoždění při přenosu, ale v řádu hodin až několika málo dní se vždy počet kroků zobrazí ve vašem účtu.

  • Garmin Connect – vaše kroky se získávají z Garmin Connect. Kroky mohou mít zpoždění až 3 dny. Zároveň platí, že aplikace vždy získá jen kroky z connect.garmin.com. Pokud chcete uspíšit nahrání kroků, prosím otevřete na svém telefonu aplikaci Garmin Connect.
  • Fitbit – Počty kroků z Fitbit mohou mít k zobrazení v Plus Care zpoždění až 2 dny.
  • Withings – Počty kroků z Withings mohou mít k zobrazení v Plus Care zpoždění až 3 dny.
Zobrazit více otázek

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám na pluscare@pluscare.cz