Chrochtací kampaň ING Penzijního fondu sbírá ocenění

„Cílem kampaně bylo upozornit dnešní třicátníky na nutnost spořit si na důchod. Nechtěli jsme přitom jen tradičně opakovat argumenty a zvolili jsme cestu, která mladé lidi měla pobavit a překvapit. A to se podle všeho povedlo. Profesní ocenění jen dále ukazuje, že jsme zvolili správný směr,“ sdělila k výsledkům Zdenka Pelikánová, ředitelka marketingu, vývoje produktů a přímé distribuce ING Pojišťovny ČR/SR.

Kampaň pro ING Penzijní fond připravila agentura Young and Rubicam, mediálně ji naplánovala agentura Universal McCann. Hlavní slogan kampaně „Chrochtejte si i v penzi“ odkazuje jak na holandštinu, která českému uchu připomíná chrochtání (jedná se o odkaz k holandskému původu ING Pojišťovny), tak na český výraz „chrochtání si“, který je symbolem užívání si. Tyto konotace byly využity pro kreativní ideu celé kampaně, která poukazuje na výhody spojené se stabilním zázemím silné mezinárodní skupiny. Malá kampaň, za kterou získala ING ocenění, probíhala primárně v rádiu, které doplnil krátký spot na YouTube, prezentace na titulní straně deníku Metro, sponzoring pořadů na Prima Cool i účast předsedy představenstva ING PF Jiřího Rusnoka ve Faktech Barbory Tachecí.

FLEmedia je součástí skupiny FAIRBROTHER LENZ ELEY, vedoucí světové společnost zabývající se auditem a poradenstvím v oblasti médií a reklamy. Každoročně vyhlašuje soutěž FLE media awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku. Mimo jiné je FLEmedia oficiálním reprezentantem reklamních festivalů Cannes Lions a Eurobest pro Českou Republiku a organizátorem soutěže Young Lions pro mladé talentované profesionály v oblasti marketingové komunikace.