Přeskočit na: Obsah

06.11.2020

Nové číslo účtu

Změna platí jen pro klienty, kteří si sjednali životní pojištění NN Blue a pro klienty bývalé pojišťovny Aegon.

Snažíme se vždycky hledat to nejlepší řešení, a proto měníme účet, na kterém budeme spravovat platby za pojistné

Pokud patříte mezi naše klienty, kteří mají sjednané životní pojištění NN Blue, případně jiný z produktů bývalé pojišťovny Aegon, chtěli bychom vás poprosit o úpravu trvalého příkazu podle níže uvedených údajů. Ideálně už od příštího měsíce. Současný účet totiž budeme brzy rušit.
 

Nové platební údaje jsou:

Číslo účtu 1000588419/3500
Variabilní symbol číslo pojistné smlouvy
Specifický symbol
(uveďte, máte-li investiční pojištění)
11 (pro běžné pojistné)
22 (pro mimořádné pojistné)
33xx (pro odlišnou alokaci, kdy xx = číslo fondu)
Pokud byste si příkaz ve svém internetovém bankovnictví nemohli změnit hned, nemusíte se samozřejmě bát. Vaše platby se neztratí a přiřadíme je k vaší smlouvě. Po zrušení současného účtu už to ale samozřejmě nebude možné. Budeme vám proto vděční, když změnu čísla účtu pro zasílání plateb za vaše pojistné provedete co nejdříve.

Pokud jste si pro úhradu pojistného k vaší smlouvě zvolili způsob placení poštovní poukázkou, obdržíte složenky s předvyplněnými novými údaji na následující pojistný rok před výročím pojištění. Na každé z nich bude uvedeno také datum splatnosti příslušného pojistného. V případě zájmu o změnu způsobu placení nám prosím dejte vědět. Díky bezhotovostním platbám můžete ušetřit, protože snížíte výši inkasních poplatků.

Pokud byste měli jakékoli doplňující dotazy, neváhejte se obrátit na naše kolegy z Klientského centra, kteří jsou vám k dispozici každý všední den od 8 do 18 hodin na telefonu 244 090 800 nebo e-mailu dotazy@nn.cz.