Jděte přímo na: Obsah

Běžkyně Marcela Joglová další tváří NN. Svým příběhem chce veřejnost motivovat k plnění snů

NN Životní pojišťovna a NN Penzijní společnost získaly novou tvář pro své marketingové aktivity, maratónskou běžkyni Marcelu Joglovou. Sponzoring Joglové, která se právě chystá na Letní olympijské hry v Tokiu, dále doplňuje marketingovou a komunikační strategii NN s cílem inspirovat k aktivnímu trávení volného času a zároveň navazuje na dlouhodobou kampaň Obyčejných hrdinů. Právě silný životní příběh Joglové byl jedním z hlavních motivů, proč si NN úspěšnou běžkyni vybrala.

„Když dokážete překonat sám sebe a vydržet, nevzdat to hned, jakmile se objeví první překážky, pak si zasloužíte úspěch. A naší vizí v NN je lidi motivovat k tomu, aby dokázali své sny měnit ve skutečnost, a měli přitom jistotu, že je jistíme za všech okolností. Proto je pro nás spojení s Marcelou naprosto přirozené a těšíme se na spolupráci s další úspěšnou atletkou,“ poukazuje marketingový ředitel NN ČR Boris Gómez na fakt, že Marcela Joglová jako ambasadorka běžeckého programu NN bude spolu s rychlobruslařkou Martinou Sáblíkovou další sportovní tváří značky v České republice. Její aktivity budou převážně směřovány na sociální sítě. Počítá se ale také třeba s její osobní přítomností na firemních akcích, třeba i v roli běžeckého kouče.

Marcela Joglová přitom mezi profesionální sportovce patří jen krátce. K dráze maratónské běžkyně vedla velmi spletitá cesta. Na atletické mistrovství světa se poprvé podívala až v jednatřiceti letech, což je věk, kdy mnozí sportovci spíš začínají zvažovat konec kariéry, nikoliv její začátek. Na šampionátu ale předčila všechna očekávání a mezi elitou světa doběhla dvacátá! Obrovské zadostiučinění po krutých deseti letech bulimie, vnitřní samoty a rodinných problémech s otcem závislým na alkoholu. Pro Marcelu se stal záchytným lanem sport a před čtyřmi lety začala běhat. A letos letí do Tokia na své první olympijské hry. Přitom v červenci oslaví 34. narozeniny.

„Pro mě je olympiáda splněný sen, je to stále něco z říše fantazie, čemu ještě teď sotva věřím. A že si mě vybrali lidé z NN je další důkaz, že moje cesta se teď ubírá správným směrem. Jsem ráda, že můžu prezentovat značku, která podporuje aktivní způsob života, protože fyzické a mentální zdraví jsou to nejdůležitější, co máme a co si musíme chránit,” doplňuje rodačka z Klatov.

Marcela Joglová udělala velký krok k vysněnému startu na olympijských hrách v dubnu Enschede, kde splnila předepsaný časový limit.
„Je až symbolické, že Marcela předvedla svůj potenciál právě v závodě, který se konal pod patronátem naší mateřské společnosti. Jasně to potvrzuje, jak ohromnou vůli a vysokou kvalitu má. Budeme držet pěsti, aby jí Tokio vyšlo podle představ,” dodává Lucie Primáková z Marketingu NN.

NN ostatně fandí běhání už několik let a na českém území už šestou sezonu sponzoruje seriál zážitkových běhů pro celou rodinu NN Night Run. „Marcela nám slíbila, že se některého ze závodů zúčastní. Pro amatérské běžce je vždycky velkou vzpruhou, když se mohou osobně potkat s medailemi ověnčeným profesionálem. A my se těšíme, že bude podporovat  
naše motto: Co se v mládí naběháš, ve stáří jako když najdeš. Ona totiž boří všechny zažité představy a přibližuje běhání nám všem,“
doplňuje s nadsázkou Lucie Primáková.