Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.

Zobrazit detaily Akceptovat

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
JSESSIONID pojistovna.nn.cz Funkční cookie webové aplikace Session HTTP
TS# pojistovna.nn.cz Ukládá stav souhlasu uživatele se soubory cookies pro aktuální doménu. Session HTTP

 

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
_ga nn.cz Používá služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, které se používá k generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web. 2 roky HTTP
_gali nn.cz Používá služba Google Analytics k shromažďování údajů o používání webu Session HTTP
_gat nn.cz Používá služba Google Analytics - Neuchovává žádné informace o uživatelích, jen limituje dotazy posílané na doubleclick.net Session HTTP
_gid nn.cz Používá služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, které se používá k generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web. Session HTTP
s_cc nn.cz Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. Session HTTP
s_fid nn.cz Uloží aktuální verzi aplikace Flash, která je k dispozici v prohlížeči uživatele. 2 roky HTTP
s_sq nn.cz Zaznamenává informace o klikání na stránce. Session HTTP
s_vi ingpojistovna.d3.sc.omtrdc.net Registruje jedinečný identifikátor, který identifikuje zařízení uživatele pro opakování návštěvy. 2 roky HTTP

 

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
0 adform.net neklasifikované 2 roky HTTP
ads/user-lists/# google.com Označí toho, kdo navštívil web nebo dokončil nákup, k potenciálnímu nastavení remarketingové kampaně nebo cílení reklamy. Session HTTP
C adform.net Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. 30 dní HTTP
cid adform.net Optimalizuje zobrazení reklamy na základě kombinace pohybu uživatele a různých nabídek inzerentů pro zobrazování reklam uživatelů. 2 mesiace HTTP
collect google-analytics.com Používá se k odesílání dat do Google Analytics o zařízení a chování návštěvníka. Sleduje návštěvníka přes cíle a marketingové kanály. Session HTTP
GPS youtube.com Zaregistruje na mobilních zařízeních jedinečné ID umožňující sledování na základě zeměpisné polohy GPS. Session HTTP
IDE doubleclick.net Používá společnost Google DoubleClick k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamy inzerenta s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. 2 roky HTTP
r/collect doubleclick.net Používá společnost Google DoubleClick k personalizaci reklam zobrazovaných uživatelům na základě předchozích návštěv na našich webových stránkách Session Pixel
Serving/TrackPoint adform.net Používá společnost Google DoubleClick k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamy inzerenta s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. Session Pixel
test_cookie adform.net Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. Session HTTP
uid adform.net Registruje jedinečné ID uživatele, které rozpoznává prohlížeč uživatele při návštěvě webových stránek, které používají stejnou reklamní síť. Cílem je optimalizovat zobrazování reklam na základě pohybů uživatele a nabídek různých poskytovatelů reklam pro zobrazování reklam uživatelů. Session HTTP
VISITOR_INFO1_LIVE youtube.com Snaží se odhadnout šířku pásma uživatelů na stránkách s integrovanými videi YouTube. 179 dní HTTP
YSC youtube.com Zaregistruje jedinečné ID, které uchovává statistiky o tom, jaké videozáznamy od YouTube uživatel viděl. Session HTTP

 

Neklasifikované cookies jsou cookies, které máme v procesu klasifikování společně s poskytovateli jednotlivých cookies.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
bstat bstat.io neklasifikované 1 rok HTTP
click_storage pojistovna.nn.cz neklasifikované Session HTTP
cookies.js pojistovna.nn.cz neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.globalVisitID nn.cz neklasifikované 3 roky HTTP
genesys.tracker.serverAlias nn.cz neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.visitID nn.cz neklasifikované Session HTTP
GWEROUTEID chat.nn.cz neklasifikované Session HTTP
last_url nn.cz neklasifikované 1 rok HTTP
lng pojistovna.nn.cz neklasifikované 29 dní Pixel
mojeZp pojistovna.nn.cz neklasifikované bez expirace Pixel
s_cm nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
s_cvp_chnl nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
s_dr nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
statBrowserIdNew pojistovna.nn.cz neklasifikované 2 měsíce HTTP

 

Cookies jsou malé textové soubory, které mohou být používány webovými stránkami, aby učinily uživatelský zážitek více efektivní.

Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení.

Tato stránka používá různé typy cookies. Některé cookies jsou umístěny službami třetích stran, které se objevují na našich stránkách.

Češky jsou podceňovány, život si chrání spíše muži

Podle průzkumu ING Životní pojišťovny je pro 24 % českých klientů pojišťoven v rámci rodiny či společného soužití partnerů dostatečné sjednání životního pojištění jen pro jednoho z partnerů. Přitom o nezbytnosti finanční ochrany zdraví je přesvědčeno 82 % respondentů. „Rozpor mezí tím, co bychom dělat měli, a tím co ve skutečnosti děláme, je pro oblast životního pojištění typický. Češi jsou v první řadě známí svou podpojištěností. Nově se navíc ukázalo, že v tomto směru i značně diskriminují na základě pohlaví – žena je z pohledu finančního přínosu rodině vnímána jako méně významná než muž,“ komentuje výsledky průzkumu Renata Mrázová, generální ředitelka ING Pojišťovny. Podle 43 % Čechů by tak měl být pojištěn člen domácnosti s vyšším příjmem, 37 % výslovně určilo muže. V současné době pojišťovny registrují  téměř 6,5 milionu smluv o životním pojištění. Poměr mužů a žen na životním pojištění je dlouhodobě na straně silnějšího pohlaví, kdy muži tvoří asi 60 % klientely.

Výsledný graf průzkumu.

„Částečně se tento stav odvíjí od výše platů, svůj podíl na něm má ale také i nízká sebedůvěra žen v zaměstnání i v osobním životě. Krásnou ukázkou nedostatečného sebevědomí je 47 % žen, které se domnívají, že kdyby v minulosti nebyly váhaly, mohly být dnes jinde,“ popisuje Renata Mrázová. Zatímco průměrný plat muže v roce 2012 činil podle Českého statistického úřadu 28 916 Kč, ženy vydělávaly v průměru jen 22 683 Kč. 

Dravý muž a šetřivá hospodyně?
Pro ženu je ústředním životním tématem rodina, její harmonie a bezpečí, což ji znejišťuje ve vyhlídkách do budoucnosti. I to je důvodem, proč jsou ženy v nakládání s rodinnými financemi opatrnější než muži, kteří dle průzkumu častěji kladou důraz na životní úroveň a dosažení vytyčených cílů. Ženy tak méně riskují a řídí se spíše heslem „méně je někdy více“. Přes tři čtvrtiny z nich například uvedly, že se bojí brát si půjčku. Ženy jsou rovněž spořivější – při nákupech vyhledávají nejvýhodnější nabídky, nakupují ve velkém a při nižší ceně jsou ochotné slevit z nároků na kvalitu. Celých 60 % žen zabolí, musejí-li utratit nějaké peníze. „Na jedné straně ženy drží rodinný rozpočet pevně v rukou, na straně druhé jsou citlivé vůči potřebám ostatních. V porovnání s muži tak třeba častěji přispívají na charitu,“ uzavírá Renata Mrázová.

--------------
O průzkumu
Průzkum ING Životní pojišťovny „Klientela životního pojištění“ probíhal formou kvantitavních osobních rozhovorů v říjnu 2012 na vzorku s 1047 respondentů. Tisková zpráva dále obsahuje statistické údaje Českého statistického úřadu a data z průzkumu CVVM.