Další dvě stříbra pro NN Životní pojišťovnu. Její produkty ocenili analytici

NN Životní pojišťovna získala stříbro v soutěži „Finanční produkt roku 2018“ v kategorii rizikového i investičního životního pojištění. Nezávislí analytici ocenili kvalitu pojištění a udělili NN Život druhé místo v kategorii „Rizikové životní pojištění“. NN Smart připadla stříbrná příčka v kategorii „Investiční životní pojištění“. NN Životní pojišťovna tak navázala na úspěch z konce loňského roku, kdy ve své kategorii získala druhé místo v renomované soutěži „Nej-lepší pojišťovna 2018“.

„Poskytovat produkty a služby v té nejvyšší kvalitě je naším hlavním cílem už 27 let našeho působení na českém trhu. Rozšiřujeme nabídku krytých rizik, zakládáme si na rychlosti a spolehlivosti, kdykoliv nás klienti potřebují, snažíme se jim nabídnout vždy kvalitní produkty za dobré ceny a zároveň mluvíme jejich jazykem. Těší nás, že si toho všímají nejen klienti, ale i nezávislí analytici, a bereme to jako závazek do budoucna,“  říká Kateřina Štěrbová, členka před-stavenstva NN ČR zodpovědná za marketing a produktový vývoj.

Pořadí v soutěži Finanční produkt roku určují nezávislí odborníci analytické společnosti Scott & Rose na základě pravidelného zpracovávání, srovnávání a vyhodnocování dat a informací z oblasti finančního trhu. Průběžné umístě-ní finančních produktů je možné sledovat online během celého roku v žebříčcích na serveru Finparáda.cz a jejich vývoj předurčuje výsledné pořadí za celý rok.

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. NN Životní pojišťovna je držitelem ocenění Superbrands 2016 a 2018, její produkty se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích, a nedávno také získala druhé místo v rámci soutěže Hospodářských novin „Nejlepší pojišťovna 2018“ v kategorii životních pojišťoven.

NN Group v lednu v České republice dokončila koupi životní pojišťovny AEGON. Obě společnosti v následujících měsících spojí své síly a do konce roku začnou vystupovat společně pod značkou NN, jejíž podíl na českém trhu ži-votního pojištění naroste až ke 12 procentům.