ING Pojišťovna zazářila v celoevropské soutěži FEIEA Grand Prix 2012

V kategorii Strategie – dlouhodobá naše společnost získala zlatou medaili za projekt Zlatá pravidla. Sedmiměsíční akce, jejímž cílem bylo seznámení a ztotožnění zaměstnanců s novými firemními hodnotami, přinesla své ovoce.  V roce 2011 v průzkumu zaměstnanecké spokojenosti odpovědělo 83 % z nich, že se těmito hodnotami řídí, což znamenalo zlepšení o 22 % oproti předešlému roku.

V další kategorii Strategie – jednotlivá záležitost obsadila ING Pojišťovna stříbrnou příčku s projektem Operace Domeček. Cílem této iniciativy bylo zapojit zaměstnance do plánů rekonstrukce centrály na pražském Andělu, a tím posílit jejich zájem a účast na dění společnosti.  

„Úspěch obou projektů spočívá v kombinaci několika faktorů. Tím nejdůležitějším byl bezesporu dobře sehraný tým, který projekt nejen vymyslel, ale i sám realizoval. V obou případech šlo o aktivity, které byly čistě interní a do kterých nebyla zapojena externí agentura. O to víc nás tento obrovský úspěch těší,“ komentuje úspěch v soutěži Daniela Velová, manažerka interní a externí komunikace ING Pojišťovny ČR/SR a dodává: „Porotu také  zaujala svěžest a  nápaditost projektů, kterou možná od pojišťovny nikdo nečekal.“

FEIEA Grand Prix je soutěž, jejímž prostřednictvím evropská asociace FEIEA (Federation of European Business Communication Associations) oceňuje významné projekty v oblasti interní komunikace a souvisejících procesů. Porota je složena z reprezentantů asociací jednotlivých členských zemí a odborníků na komunikaci z Evropského parlamentu a Evropské komise. Je to soutěž velice prestižní a do finále postupují jen ti nejlepší.