ING Servisní portál představuje další vylepšení

Nejen tyto novinky lákají k návštěvě ING Servisního portálu čím dál více lidí. Jen za poslední měsíc jej navštívilo na 14 tisíc klientů. Za poslední půl rok přitom ING zaznamenala 15 tisíc nových registrací.
Od začátku své existence, tedy od dubna 2013, má portál k 5. prosinci již 36 893 tisíce pravidelných uživatelů.

Informace po ruce, jednoduché a srozumitelné
A proč si ING Servisní portál získal tak rychle oblibu? Jeho hlavní výhodou je, že klienti mají všechny potřebné informace takříkajíc po ruce a navíc v jednoduché a srozumitelné podobě. „Naším cílem je klientům zjednodušovat život. Chceme, aby se správou svého pojištění měli co nejméně starostí. Proto všechny informace zobrazujeme co nejjednodušší možnou formou a chceme, aby byly pochopitelné každému, kdo náš portál navštíví. A pokud by i tak měl klient další otázky, najde ve svém profilu i kontakt na svého zprostředkovatele a možnost sjednat si s ním schůzku, nebo číslo na klientskou linku, která vidí vše, co se na portále kdy odehrálo, a může tak poradit či pomoci ještě rychleji než doposud,“ vysvětluje Helena Lazosová, ředitelka marketingu a produktového vývoje ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti.

Hlášení pojistné události on-line
ING navíc nově nabízí možnost hlásit pojistné události on-line. Portál klienta provede celým procesem hlášení. Poradí, které dokumenty musí být přiloženy, a umožní tyto dokumenty rovnou nahrát. Klient musí vyplnit jen nezbytné informace, které jsou nutné pro vyřízení vybraného typu pojistné události, a následně je odeslat. Odpadá tím nutnost zasílat dokumenty poštou nebo je posílat přes poradce.

Na dalších vylepšeních se pracuje
„V letošním roce jsme zavedli spoustu novinek, ale neusínáme na vavřínech, stále na portálu pracujeme a vylepšujeme jej. Největší ohlas má dosud možnost on-line náhledu plateb, zejména od zaměstnavatele, a přehled pohybů na smlouvě,“ doplňuje Helena Lazosová.

Více informací najdete na www.servising.cz.