NN pokračuje v kampani „Život se má žít“ a vybízí veřejnost k zodpovědnému spoření na penzi

Společnost NN odstartovala 1. října podzimní část své marketingové kampaně „Život se má žít“. Zatímco televizní kampaň pokračuje v podpoře znalosti značky a bude k vidění na kanálech TV Prima a TV Nova do konce listopadu, on-line kampaň si klade za cíl přesvědčit veřejnost o důležitosti dostatečného spoření na penzi. Kampaň poběží na předních mediálních serverech a sociálních sítích až do poloviny prosince.

Televizní a inovativní on-line kampaní navazuje v těchto týdnech společnost NN na svou jarní kampaň, která se zaměřovala zejména na prohloubení znalosti značky. „V on-line kampani se tentokrát věnujeme penzi a cílíme na mladší cílovou skupinu ve věku 25-40 let. Čím dříve si totiž lidé začnou spořit na stáří, tím více se jim investice zhodnotí a o to větší šanci mají zajistit si kvalitní podzim života. Z našich zkušeností a průzkumů víme, že lidé si na penzi odkládají málo peněz a začínají spořit příliš pozdě,“ vysvětluje zacílení kampaně Kateřina Štěrbová, členka představenstva NN zodpovědná za marketing a produktový vývoj.

On-line kampaň, kterou pro NN realizovala agentura Nýdrle, se rozbíhá právě v těchto dnech a poběží do poloviny prosince. K vidění bude na předních zpravodajských serverech, sociálních sítích Facebook a Instagram a podpořena bude i v tištěných médiích.

Televizní kampaň, která opět vychází ze spotů z dílny nizozemské reklamní agentury Khanna\Reidinga upravených pro český trh, se zaměřuje především na prohloubení znalosti značky NN. „Chceme lidem připomenout nejen kvalitu naší nabídky v oblasti životního pojištění, spoření na penzi a investic, ale i to, že jsme jako Nationale-Nederlanden byli před 25 lety první zahraniční pojišťovnou, která začala působit na českém trhu,“ uzavírá Kateřina Štěrbová.