NN rozjíždí marketingovou kampaň: Život se má žít!

Společnost NN odstartuje 1. května novou marketingovou kampaň zaměřenou na zvýšení znalosti značky a propagaci nových asistenčních služeb k životnímu pojištění. Esencí této kampaně je sdělení: „Život se má žít. Nevzdávejte se věcí, které máte rádi.“ NN uvádí na trh řadu produktových vylepšení, která reagují na potřeby a přání klientů. Hlavní cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi.

NN se do budoucna chce odlišit od tradiční komunikace pojišťovnictví, které pracuje se strachem. „Chceme se posunout od vysvětlování technických parametrů životního pojištění a zaměřit se na přidanou hodnotu našich služeb. I když k životu patří dobré i špatné věci a člověk by na ně určitě měl být připravený, nemá smysl kvůli tomu žít ve stresu. Život bychom si měli umět užívat,“ komentuje kampaň Kateřina Štěrbová, členka představenstva NN zodpovědná za marketing a produktový vývoj.

Televize hraje na emoce 
Televizní spoty jsou sestřihem různých důležitých životních okamžiků, přičemž důraz je kladen na jedinečnost každého člověka. To shrnuje slogan NN: Na vás záleží. Záběry natočila reklamní agentura Khanna \ Reidinga v Nizozemí, poté je agentura Saatchi&Saatchi upravila na míru českému trhu. Spoty se snaží připomenout odkaz na značku Nationale-Nederlanden, která vstoupila na český trh před 25 lety. Spoty o délce 20 vteřin poběží celý květen na kanálech skupiny Prima. Sponzorské 10vteřinové vzkazy poběží u oblíbených pořadů na TV Prima a TV Nova. Na Youtube jsou k vidění už nyní.

On-line a PR kampaň se víc odváže 
Posun k inovativnímu a proklientskému pojetí komunikace odráží především on-line kampaň zaměřená na propagaci asistenčních služeb. Její součástí jsou kromě bannerů i čtyři videa z dílny digitální agentury Nydrle, která staví na vtipu a pozitivním přístupu k životu. Námětem jsou běžné situace, ve kterých se rozhodujeme mezi věcmi, které děláme rádi, ale mohou být riskantní, a bezpečným řešením, při kterém si nevychutnáme plnost života. Všechny on-line spoty jsou dostupné již nyní na Youtube. Kampaň bude mít podporu v tisku, na sociálních sítích a oblíbených zpravodajských portálech. Na tiskové konferenci, která se bude konat 24. května, NN představí médiím nové asistenční služby a výsledky průzkumu zaměřeného na finanční zodpovědnost matek malých dětí. Následovat bude série článků, rozhovorů, poraden a chatů s odborníky především v life-stylových médiích.