NN zahajuje strategickou spolupráci s DIRECT pojišťovnou

NN pojišťovna a penzijní společnost uzavřela strategické partnerství s  DIRECT pojišťovnou. Od ledna 2016 rozšíří své portfolio o produkty neživotního pojištění a nabídne tak svým klientům komplexní škálu služeb.  Obě společnosti jsou specialistou ve svém segmentu pojistného trhu a jejich nabídky se doplňují. Spojují je i podobné firemní hodnoty a zásady přístupu k zákazníkovi.

Od ledna 2016 nabídne NN pojišťovna a penzijní společnost nově i produkty neživotního pojištění Directu. „NN se specializuje na životní pojištění a penzi, Direct na neživotní pojištění; naše produktové nabídky se tedy perfektně doplňují. Díky spolupráci, kterou jsme navázali, dokážeme klientům nabídnout komplexní portfolio produktů a služeb,“ komentuje důvody uzavření partnerství Jiří Čapek, předseda představenstva a generální ředitel NN, a dodává: „S Directem se navíc potkáváme i v přístupu k zákazníkovi a k pojišťovnictví obecně.“

Srozumitelnost, jasná a otevřená komunikace s klienty a naslouchání jejich potřebám jsou hodnoty, které obě společnosti sdílí.  „V Directu přicházíme s konceptem pojišťovny, která je lidem blízká a mluví jejich jazykem. Ve všem, co děláme, se snažíme zachovat jednoduchost a být moderní a inovativní. Tuto vizi sdílí i NN, proto jsme nabídku strategického partnerství uvítali a společně investujeme do jeho dlouhodobého rozvoje,“ uvádí Pavel Řehák, předseda představenstva DIRECT pojišťovny. „Prostřednictvím profesionálních obchodníků NN pojišťovny tak budeme společně klientům přinášet užitečné produkty bez skrytých háčků a kliček.“

Spolupráce se naplno rozběhne od ledna 2016, kdy začnou obchodní zástupci NN nabízet kromě produktů životního pojištění a zajištění na stáří také od Directu neživotní pojištění pro lidi.