NN Životní pojišťovna získala ocenění Czech Superbrands 2018

Potvrzení nejvyšší kvality z pohledu zákazníků i odborné veřejnosti v sobě spojuje titul Czech Superbrands, jedno z nejprestižnějších ocenění, na které může obchodní značka dosáhnout. Společnost NN toto ocenění získala již třetí rok po sobě, v roce 2018 jej už podruhé obdržela NN Životní pojišťovna.

Titul Supebrands je uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Udělení předchází vícekolové výběrové řízení, jehož důležitou součástí je spotřebitelský průzkum. Na jeho základě se podle známosti a oblíbenosti jednotlivých značek zúží jejich výběr na semifinalisty. O držitelích ocenění pak následně rozhodne výhradně na základě odborných kritérií odborná komise tvořená profesionály z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek, projekt vznikl v roce 1994 ve Velké Británii, odkud se během více než 20 let rozšířil do více než 90 států.

„Vážíme si každého pozitivního ohlasu na naše služby a produkty; titul Czech Superbrands je ovšem ojedinělý v tom, že se v něm slučuje názor odborné veřejnosti a zákazníků, tedy skutečně celého trhu. Obhajovat je vždy těžší než titul získat poprvé, takže fakt, že se nám toto ocenění podařilo obhájit už třetí rok po sobě, je pro nás velmi potěšující, současně nás o to více zavazuje k další práci na prezentaci a produktech značky NN,“ uvedla k ocenění Kateřina Štěrbová, členka představenstva NN ČR zodpovědná za marketing a produktový vývoj.


Již třetí ocenění Czech Superbrands pro společnost NN převzala Kateřina Štěrbová, členka představenstva NN ČR/SR zodpovědná za marketing a produktový vývoj.

Značka NN je nástupcem nizozemské společnosti Nationale-Nederlanden, která na český trh vstoupila v roce 1992. Produkty a služby obou společností jsou tak v součtu českým zákazníkům dostupné už druhé čtvrtstoletí. Společnost NN získala na českém trhu ocenění Superbrands již třikrát v řadě – loni se jím mohla pochlubit NN Penzijní společnost, zatímco v roce 2016 patřilo ocenění Superbrands stejně jako letos NN Životní pojišťovně.