Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.

Zobrazit detaily Akceptovat

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
JSESSIONID pojistovna.nn.cz Funkční cookie webové aplikace Session HTTP
TS# pojistovna.nn.cz Ukládá stav souhlasu uživatele se soubory cookies pro aktuální doménu. Session HTTP

 

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
_ga nn.cz Používá služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, které se používá k generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web. 2 roky HTTP
_gali nn.cz Používá služba Google Analytics k shromažďování údajů o používání webu Session HTTP
_gat nn.cz Používá služba Google Analytics - Neuchovává žádné informace o uživatelích, jen limituje dotazy posílané na doubleclick.net Session HTTP
_gid nn.cz Používá služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, které se používá k generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web. Session HTTP
s_cc nn.cz Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. Session HTTP
s_fid nn.cz Uloží aktuální verzi aplikace Flash, která je k dispozici v prohlížeči uživatele. 2 roky HTTP
s_sq nn.cz Zaznamenává informace o klikání na stránce. Session HTTP
s_vi ingpojistovna.d3.sc.omtrdc.net Registruje jedinečný identifikátor, který identifikuje zařízení uživatele pro opakování návštěvy. 2 roky HTTP

 

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
0 adform.net neklasifikované 2 roky HTTP
ads/user-lists/# google.com Označí toho, kdo navštívil web nebo dokončil nákup, k potenciálnímu nastavení remarketingové kampaně nebo cílení reklamy. Session HTTP
C adform.net Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. 30 dní HTTP
cid adform.net Optimalizuje zobrazení reklamy na základě kombinace pohybu uživatele a různých nabídek inzerentů pro zobrazování reklam uživatelů. 2 mesiace HTTP
collect google-analytics.com Používá se k odesílání dat do Google Analytics o zařízení a chování návštěvníka. Sleduje návštěvníka přes cíle a marketingové kanály. Session HTTP
GPS youtube.com Zaregistruje na mobilních zařízeních jedinečné ID umožňující sledování na základě zeměpisné polohy GPS. Session HTTP
IDE doubleclick.net Používá společnost Google DoubleClick k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamy inzerenta s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. 2 roky HTTP
r/collect doubleclick.net Používá společnost Google DoubleClick k personalizaci reklam zobrazovaných uživatelům na základě předchozích návštěv na našich webových stránkách Session Pixel
Serving/TrackPoint adform.net Používá společnost Google DoubleClick k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamy inzerenta s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. Session Pixel
test_cookie adform.net Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. Session HTTP
uid adform.net Registruje jedinečné ID uživatele, které rozpoznává prohlížeč uživatele při návštěvě webových stránek, které používají stejnou reklamní síť. Cílem je optimalizovat zobrazování reklam na základě pohybů uživatele a nabídek různých poskytovatelů reklam pro zobrazování reklam uživatelů. Session HTTP
VISITOR_INFO1_LIVE youtube.com Snaží se odhadnout šířku pásma uživatelů na stránkách s integrovanými videi YouTube. 179 dní HTTP
YSC youtube.com Zaregistruje jedinečné ID, které uchovává statistiky o tom, jaké videozáznamy od YouTube uživatel viděl. Session HTTP

 

Neklasifikované cookies jsou cookies, které máme v procesu klasifikování společně s poskytovateli jednotlivých cookies.

Jméno Poskytovatel Účel Vypršení Typ
bstat bstat.io neklasifikované 1 rok HTTP
click_storage pojistovna.nn.cz neklasifikované Session HTTP
cookies.js pojistovna.nn.cz neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.globalVisitID nn.cz neklasifikované 3 roky HTTP
genesys.tracker.serverAlias nn.cz neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.visitID nn.cz neklasifikované Session HTTP
GWEROUTEID chat.nn.cz neklasifikované Session HTTP
last_url nn.cz neklasifikované 1 rok HTTP
lng pojistovna.nn.cz neklasifikované 29 dní Pixel
mojeZp pojistovna.nn.cz neklasifikované bez expirace Pixel
s_cm nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
s_cvp_chnl nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
s_dr nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirace HTTP
statBrowserIdNew pojistovna.nn.cz neklasifikované 2 měsíce HTTP

 

Cookies jsou malé textové soubory, které mohou být používány webovými stránkami, aby učinily uživatelský zážitek více efektivní.

Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení.

Tato stránka používá různé typy cookies. Některé cookies jsou umístěny službami třetích stran, které se objevují na našich stránkách.

Zaměstnanecké benefity: v kurzu je vzdělávání, penzijní připojištění a nově také zážitky

Vzdělávání opět na špici a comeback stravenek

Osm z deseti firem poskytuje svým zaměstnancům vzdělávání, které je tak nejčastěji využívaným daňově zvýhodněným zaměstnaneckým benefitem. „Oproti loňskému roku stoupla jeho nabídka o 4 %, což jen dále potvrzuje trend zaměřovat se na osobní a kariérní růst zaměstnanců, byť se i nadále setkáváme se zvýšením významu hmotných a finančních benefitů,“ řekl Radek Špicar, viceprezident Svazu průmyslu a dopravy ČR pro oblast hospodářské politiky a konkurenceschopnosti. Nejzajímavější vzestup z oblasti materiálních benefitů zaznamenaly stravenky, jejichž nabídka se v loňském roce ocitla v útlumu. Zatímco loni po dlouhé době kralování sestoupily s 68 % na třetí místo nejčastěji nabízených výhod, letos se opět vrací na výsluní. Nabízí je dokonce nejvíce firem za dobu trvání průzkumu, a to 81 %.

Stále stoupá také zájem o penzijní připojištění, které má v nabídce již 74 % oslovených společností. „Pro firmy je samozřejmě zajímavější přispívat na penzijní připojištění a odečíst si tuto investici z daní, než přidat zaměstnanci stejnou částku v základním platovém ohodnocení, se kterým jsou spojeny další náklady. Jako hlavní důvod pro poskytování tohoto benefitu to uvádí 42 % z nich,“ uvedl Jiří Běťák, ředitel Employee Benefits ING Pojišťovny. Firmy přitom vnímají, že se jedná již o standardní zaměstnaneckou výhodu a pro více než polovinu z nich je to tím nejdůležitějším přínosem pro její zařazení do nabídky. Příspěvky zaměstnavatelů tak stále stoupají a nyní činí v průměru bezmála 600 korun, ty nejvyšší dosahují 2 200 Kč.

Reforma nepřinese výrazné změny

„Předpokládali jsme, že v souvislosti s penzijní reformou dojde v příštím roce k výrazným změnám v nabídce benefitů. To se však překvapivě nepotvrdilo a u 93 % společností nebude mít změna našeho penzijního systému na poskytování příspěvku na penzijní připojištění žádný vliv,“ vysvětlil Jiří Běťák. Zájem o nově vzniklý druhý pilíř totiž tři čtvrtiny společností předpokládají jen maximálně u 25 % zaměstnanců.

Mobil už je běžnou pracovní pomůckou, lákají zážitky a volný čas

Z daňově nezvýhodněných benefitů jsou nejčastější mobilní telefony a služební automobil. Shodně je nabízí 75 % oslovených firem. „Oproti loňskému roku znatelně klesla nabídka mobilního telefonu, a to o  9 %. Pomalu zde dochází k přesunu tohoto benefitu z nadstandardní nabídky do skupiny běžných pracovních pomůcek,“ vysvětlil Radek Špicar. Mnohem více společností se naopak snaží motivovat své zaměstnance formou zážitků, např. příspěvkem na sport, kulturu či dovolenou, byť se stále jedná spíše o  okrajové benefity.

Navzdory krizi benefity zůstávají

Po optimistickém loňském roce, kdy došlo ke zlepšení ekonomické situace u většího podílu společností, hodnotí společnosti v roce 2012 vývoj smíšeně. Zlepšení ekonomické situace zaznamenalo jen 27 % firem oproti 41 % v roce 2011 a 31 % v roce 2010. Navzdory přetrvávající hospodářské nejistotě nemá ekonomická situace významnější vliv na nabídku benefitů. Výjimku tvoří vzdělávání, u kterého 17 % společností, které svou situaci označily jako horší, plánuje jeho snížení či zrušení.