„Zjistěte, v jaké jste kondici,“ vyzývá veřejnost NN ve své nové on-line kampani

Jarní mediální kampaň NN pojišťovny a penzijní společnosti je založená na hodnotách, jako je zdraví, rodinná spokojenost či realizace životních snů. Televizní reklamu, která běží od 1. dubna na kanálech skupiny Prima, nyní doplní kampaň na internetu a sociálních sítích. Ta veřejnosti nabízí nejen hravý test fyzické kondice, ale i atraktivní dárek za schůzku s finančním poradcem NN, který zájemcům vysvětlí, jak se správně zajistit pro případ nenadálé životní události. Na facebookové stránce NN se lidé mohou těšit na sérii videí, která odhalí skutečné životní příběhy protagonistů televizního spotu. Cílem kampaně je posílit znalost značky NN a přiblížit veřejnosti nové rizikové životní pojištění NN Život.

Zjistěte, v jaké jste kondici
On-line kampaň, která staví na hravém testu fyzické kondice, je určena zejména mladým lidem a startuje 15. dubna. Jejím cílem je podpořit v lidech nejen zodpovědnost za své fyzické zdraví, ale i zdraví finanční, jehož součástí je adekvátní pojistné krytí pro případ nenadálých životních událostí. NN proto v rámci kampaně nabízí i možnost nezávazně se sejít s finančním poradcem NN, který zájemcům osobně vysvětlí, jaké jsou možnosti a správné principy pojistného krytí. „Ve světě je životní pojištění pro většinu lidí naprosto běžnou součástí jejich života, bohužel Češi si radši pojistí svůj majetek. Součástí naší kampaně je tedy i osvěta. Život je to nejcennější, co máme, proto bychom byli rádi, kdyby si ho lidé chránili nejen z pohledu fyzického zdraví, ale i v souvislosti se zdravou finanční budoucností,“ vysvětluje podstatu kampaně Rostislav Trávníček, ředitel marketingu a komunikace NN. Za schůzku, respektive za zodpovědný přístup ke svému finančnímu zdraví obdrží zájemci od poradců NN dárek – sportovní lahev na vodu a ovoce.        

Na čem lidem opravdu záleží?
Právě to je tématem nového reklamního spotu NN, který od 1. dubna vysílají televizní kanály skupiny Prima. Spot je založený na životních příbězích skutečných lidí a byl natočen v několika evropských zemích včetně Česka. NN nyní na své facebookové stránce postupně uvede celou sérií videí, která veřejnosti umožní ještě více nahlédnout do životů protagonistů spotu. „Využití neherců, respektive skutečných lidí a jejich příběhů podtrhuje autenticitu naší kampaně. Jejím hlavním hrdinou je totiž opravdu život sám, se vším, co přináší. Proto jsme i naše nové rizikové pojištění pojmenovali NN Život – nabízí široké pojistné krytí závažných rizik, která mohou život ohrozit,“ dodává ke kampani a novému produktu Rostislav Trávníček.
 
Rizikové životní pojištění NN Život
Výhodou nového pojištění NN Život je flexibilita. Klienti si mohou bezplatně měnit skladbu pojištěných rizik či upravovat výši pojistné částky podle svých aktuálních potřeb. Například podle toho, jak splácejí hypotéku či jiný úvěr. V rámci jedné smlouvy mohou klienti zajistit celou rodinu (až 2 dospělé osoby a až 10 dětí), pojištění je navíc dostupné už od 300 korun měsíčně.