Přeskočit na: Obsah

S NN za hrdiny regionů

Hlavní je klientům naslouchat a pomáhat

V minulosti jsme vám představili příběhy několika obyčejných hrdinů, kterým se splnily neobyčejné sny díky úsilí a radosti z práce. Stejně jako tito hrdinové, tak i finanční poradci pracující pro NN mají radost ze spokojených klientů a nadšení ze svých výsledků.

Štítky: #kampaň, #NN, #služby,

Ve všech regionech Česka působí mnoho finančních poradců, kteří se s klienty potkávají v první linii a zažívají s nimi příběhy běžné i opravdu neobyčejné. Mnohdy právě klienti NN oceňují jejich pečlivou práci a rychlou pomoc ve chvíli kdy zažívají nepříjemné životní situace.

Představujeme vám 10 hrdinů z našich regionů

Někteří jsou s námi čtvrt století, jiní pár let, ale všichni se shodují v jednom — zásadní je setkávání se s lidmi, naslouchání a pochopení. Bez toho se kvalitní rizikové životní pojištění nebo spoření na penzi neobejde. Pokud tedy jsou hrdinové z regionů v něčem opravdu neobyčejní, je to přístup, jaký ke klientům NN mají, jak o ně pečují, jak na ně myslí.

Za těmito lidmi my v NN pevně stojíme.

Příběhy našich hrdinů

Jiří Bilohuščín z Ústí nad Labem

Životní pojištění

„Musím být efektivní, abych měl výsledky“

Zvlášť pokud tak jako Jiří Bilohuščín pečuje o jeden z největších zákaznických kmenů u nás. Číslo na něj mají víc než dva tisíce našich klientů. Jak sám říká, kdyby vám každý zavolal s nějakou drobností, samozřejmě pro něj tu drobnost vyřídíte. Ale budou jich taky dva tisíce, a to vás umoří. Proto je třeba si čas dobře plánovat. A to včetně takových detailů, jako kdy je vhodné poslat SMS a kdy ne.

Celý příběh

Pavel Kudláček z Ostravy

Životní pojištění

„Zisk zaručí jedině dlouhodobost a stabilita“

Když klient podepisuje smlouvu, nekupuje si jenom finanční produkty, ale také svého poradce. Jemu věří, na něj se bude obracet, kdykoli bude něco potřebovat. Ten podpis je projev důvěry.

Celý příběh

Jana Ejemová z Prahy

Doplňkové penzijní spoření

„Každý nemá odvahu být sám za sebe“

Když se zeptáte poradkyně Jany Ejemové, co všechno nedávné měsíce ve finačním poradenství změnily, nestačíte se divit. Klienti rychle pochopili, že například životní pojištění není jen nějaká nutnost, ale skutečné jištění. Navíc bez problému přešli i na nové digitální formy. Ostatně stejně jako Jana, které online technologie vyloženě sedí.

Celý příběh

Ondřej Valeš z Hradce Králové

Doplňkové penzijní spoření

„Práce finančního poradce dnes a před třiceti lety se nedá srovnat“

Začínat v pojišťovnictví před skoro třiceti lety, to bylo spíš nadšení a odvaha. Dnes mají nováčci zásadně jiný servis a podporu. Věnuje se jim hned několik kolegů a mají možnost projít různým školením. Když pro Nationale-Nederlanden v roce 1993 začal Ondřej Valeš pracovat, neměl samozřejmě mobil, ale dokonce ani pevnou linku.

Celý příběh

Jiří Hlavoň z Brna

Doplňkové penzijní spoření

„Co se řeklo před lety, to platí“

Mezi finančními poradci pracujícími pro NN najdete hned několik případů, kdy profese přešla z otce na syna nebo z matky na dceru. Prostě rodinná tradice. Otec Jiřího Hlavoně pracoval pro Nationale-Nederlanden od roku 1992, byl z první generace finančních poradců, kteří k mezinárodní značce přešli od státní pojišťovny.

Celý příběh

Hana Klumparová z Prahy

Doplňkové penzijní spoření

„Finance jsou vztahový obchod“

Jak se buduje úplně nový poradenský tým? Proč jsou i drobnosti při práci s klienty podstatné? A proč si dají poradit spíš dospělí v práci než předškolák doma? Jak covid pročistil trh práce? Témat, která řeší takový manažer obchodního týmu pracující pro NN, je mnoho a jsou někdy překvapivě pestrá.

Celý příběh

Petra Richterová z Prahy

Doplňkové penzijní spoření

„Nemusíš být tvrďák, abys uspěl“

Je pro práci v oboru financí zásadní sebevědomí? Podle pražské finanční poradkyně pracující pro NN Petry Richterové určitě, ale vyvíjet na klienty nějaký nátlak sama neumí a ví to o sobě. „Někdy je lepší, když na klienta jdete zlehka a spíš přes povídání, naslouchání, vztahově,“ popisuje Petra výhody svého přístupu.

Celý příběh

Dana Janderová z Plzně

Doplňkové penzijní spoření

„Když nevyjde deset schůzek, klapne jedenáctá“

Co potřebuje kvalitní finanční poradce k úspěchu? Vytrvalost, dobré kontakty, empatii, výdrž, aby nečekal okamžitý úspěch za každým rohem. Ale také trochu odvahy riskovat a jít tam, kam si jiní zatím netroufli.

Celý příběh

Jana Štoudková ze Svitav

Doplňkové penzijní spoření

„Kdepak! Já a finanční poradce?“

Začít pracovat v oblasti pojišťovnictví a finančního poradenství není sice pro každého, ale také je dost zkušených a úspěšných poradců, kteří na počátku o této práci nechtěli ani slyšet.

Celý příběh

Jana Štoudková ze Svitav

Doplňkové penzijní spoření

„My poradci jsme takoví domácí lékaři na finance“

Nejde jenom o produkci a počet uzavřených smluv, ale především o přístup ke klientům, péči o ně a úroveň komplexního servisu, který jim finanční poradce poskytuje.

Celý příběh

02.12.2021

Sdílet

Přihlásit se k odběru novinek

Zadejte svoji emailovou adresu a nechte se pravidelně informovat o nových článcích na našem webu.

Souhlas se zpracováním osobních údajů je povinné pole

Kliknutím na tlačítko odeslat souhlasíte s tím, že budou vámi poskytnuté osobní údaje zpracovávány pro účely zasílání upozornění na nové články, a zároveň berete na vědomí informace dostupné v Poučení o ochraně osobních údajů – NN Finance s.r.o.


Přihlásit se k odběru novinek

Zadejte svoji emailovou adresu a nechte se pravidelně informovat o nových článcích na našem webu.

Souhlas se zpracováním osobních údajů je povinné pole

Kliknutím na tlačítko odeslat souhlasíte s tím, že budou vámi poskytnuté osobní údaje zpracovávány pro účely zasílání upozornění na nové články, a zároveň berete na vědomí informace dostupné v Poučení o ochraně osobních údajů – NN Finance s.r.o.

Kontakt

NN Životní pojišťovna
Nádražní 344/25, 150 00 Praha 5 – Smíchov